Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette päivisin kotona?

Vierailija
02.11.2021 |

Oon toista viikkoa saikkarilla ja alkaa olla tylsää. Mitä te muut teette päivisin, jotka ette oo työssä tai opiskelemassa? En pääse liikkumaan kaupungille enkä voi harrastaa urheilua. Ideoita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen joskus kynsihoidon ja-joskus jalkahoidon ihan vaan ajankuluksi. Ei mulla tosin ole varaa mihinkän kalliisiin juttuihin, mutta kylpysuolaa, rasvaa ja lakkoja saa edullisestikin.

Joskus meikkaan itteni ihan kunnolla, harjoittelen vaikka silmämeikkiä tms.

Vierailija
22/27 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli 10 vuotta työttömänä ja yksinasuvana. Minulla ei siis ole mitään ohjelmaa eikä velvollisuuksia. Osoituksena omasta mielikuvituksettomuudestani en ole tuossakaan ajassa onnistunut keksimään itselleni tai päiviini mitään sen kummallisempaa tekemistä kuin tietokoneella internetin selailun, kahvin ja teen keittämisen, kirjojen lukemisen ja kesällä parvekkeelta maisemien katselun. Pari kertaa viikossa käyn urheilemassa ja kaupassa, mutta muuten en oikeastaan edes asunnostani poistu. Silloin kun kehoa ei kiristä ja kolota niin pahasti niin saatan jonkun youtube-videon tahtiin tehdä joogaa tai kuntopiiriä puoli tuntia, mutta sekään ei ole mielestäni kovin mukavaa puuhaa, koska en tykkää hikoilla olohuoneessa.

Nyt viime aikoina olen miettinyt, jos muuttaisin kalusteideni paikkaa, mutta sitä pitää vielä suunnitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pois työstä muutaman vuoden.

Herään 10-12 aikaan, olen yökukkuja.

Syön lounaan etätöissä olevan puolison kanssa tai jotain pientä yksin, jos hän on työpaikalla.

Siivoan tunnin verran

Joogaan tunnin verran

Kauniilla säällä käyn kävelyllä, huonolla hulaan samalla kun katson tv:tä.

Hoidan ruokaostokset ja muut perheen asiat.

Teen perheelle ruokaa.

Pelaan

Illalla vietän aikaa perheen kanssa tai katson tv:tä tai luen kirjoja.

Tämän lisäksi on muutamia remppa- ja huonekalujen kunnostusprojekteja joita teen innostuksen iskiessä.

Tv:llä tarkoitan netflixit, youtubea jne, en useinkaan sitä livelähetystä.

Vierailija
24/27 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OF tulille ja tienaamaan. Illalla vähän IQ matskua ja simppaajilta rahat pois.

Vierailija
25/27 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jalka kipsissä hitsailin pontikka pannun, puukon tuppeja, leipomista. Löytyyhän näitä.

Vierailija
26/27 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään 10.30

Syön aamiaista ja luen uutisia ja palstaa pari tuntia

Mietin mitä söisi illalla ja menenkö kauppaan

Kuuntelen musiikkia laadukkaista stereoistani

Surffaan netissä

Korjaan tavaroita kotona

Syön lounaan

Käyn asioilla pyörällä

Leivon

Laitan ruokaa

Ota nokoset

Mietin mitä myydä netissä

Teen päivällistä

Katon telkkaria

Juon teetä

Tätä olen työttömänä tehnyt 5 v

Tietenkään mikään työ ei ole sinulle kelvannut ja veronmaksajat maksavat pikku puuhastelusi.

Vierailija
27/27 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset ei keksi itselleen mitään harrastusta, jos joutuu tai saa olla pidempään pois töistä?

Toki ymmärrän, että jos on äärettömän kiinnostunut vain hevospoolosta voi se olla hieman kallis harrastus työttömälle. Jos rahat on ihan loppu, niin ilmainen harrastus on vaikea löytää, mutta jos on jonkin verran rahaa käytössä, niin halpoja on monia.

Minä ainakin olen kokeillut kaikki tässä parin vuoden työttömyyden aikana:

Joogaa, ilmainen youtubesta, kiva, jatkan

Remontoimista, menee jonkin verran rahaa, oma talo, pakko jatkaa

Olen haalinut torista ilmaisia/halpoja tavaroita , tuunannut ja myynyt niitä tai kotoa vastavaavia, jos ottanut itselle. Ehkä parikymppiä plussalla, mutta ei ainakaan vielä miinuksella, alkuun pitää investoida välineisiin, jos joudun töihin lomilla voisi tehdä.

Aloittanut tietokonepelejä, joita saa viikoittain ilmaiseksi, kone oli valmiina, en ehdi jatkaa jos palaan töihin.

Lukenut hirveästi kirjoja, Bookbeat 20€/kk, mutta kirjasto olisi ilmainen

Kokeillut myös uusia reseptejä ja ruuanvalmistustapoja.

Konmaritin kämpän, siinä jäi plussaa kun möi torissa, ne jotka ei mennyt kaupaksi, annoin pois.

Olen miettinyt kasvimaan laittamista, yhdellä kaverilla on parvekkeella.

Mietin myös sukkien kutomista, ennen kuin muistin ettei ole lainkaan käsityötaitoja.