♥-♥-TAMMENTERHOT perjantaihin-♥-♥
Kommentit (45)
Siis suomi ilman tota väliä :)
Sulina
heippa
kylläpä täällä on blogi-aktiivista porukkaa. mulla on omakin blogi, mut se on kyllä jäänyt vähän vähemmälle tuo kirjoittelu viime aikoina. tosin laitoin kyllä minäkin sindalle postia meneen. meillä kun tuo ultra saatiin silloin dvd:llä, niin sain sit siitä koneen kautta kuviakin suoraan. tai kuvan, mutta kuitenkin... videoita ois kans pari, mut ne taitais kyllä täyttää aikalailla.
simppis on alkanut aktiiviseksi. tänään mieskin tunsi muksautuksen tuossa vasemmassa kyljessä. muutenkin niitä osumia kyllä saan ihan kiitettävästi:) lisäks totesin että tuo nyrkkeilyhän on ihan ok harrastus, ei paikat yhtään niin kipeet kun kävelyn jäljiltä.
pakko oli sittarista ostaa tänään pari bodyä, toinen tais olla 56cm ja toinen 62, kun maksoivat jonkun vajaan 3 euroa. eli nyt oon hankkinut kaks bodyä ja kaks ulkohaalaria, eikös se niillä pärjääkkin;) munkin toinen haalari muuten kapphalista, eikös sieltä ostetuista oo täälläkin ollut puhe. ostin sen vaalean rusehtavan jossa on siilin kuva edessä ja kaks vetoketjuu sen siilin molemmin puolin.
mitäs minä sitten muuta?
peloista: mä pelkään käärmeitä, hämähäkkejä jne mutta kaikkein eniten just käärmeitä. ne vaan on niin niljaikkaita:P tai siis sen näköisiä. ei mulle kyllä muita pelkoja mieleen tuu...
nukuin viime yön niin makoisasti ja nyt vielä tunnin päälle töitten jälkeen, niin nyt aivot kyllä nollilla. eli en nyt muista/jaksa katsoa mitä muuta piti kommentoida. pahoittelen omanapaisuuttani:)
tikru ja simppis 24 tasan
Hieno juttu Sinda kun laitoit tuon blogi-asian kuntoon. Mun täytyy otattaa kanssa masukuvat niin pääsen ne lähettämään ja katselemaan muiden kuvia.
Neuvolassa kävin ja kaikki ok. pikkuisen vaan rupes ärsyttämään, kun neuvolantäti hyvin hienovaraisesti kommentoi tuota painonnousua
" Kun katsoo tätä painonousua, niin ihan kaikki ei ole kyllä vauvasta tullutta painoa" . No totta h********ä mä sen tiedän, että olen lihonut, kun ruoka on maistunut niin hyvin. Ja sitten vielä lisäsi saman kuin viime kerralla seuraavaan tyyliin " jos sinulla on ne raskausdiabetesohjeet jäljellä, niin kannattaisi varmaan vähän noudattaa niitä." No, joo hyväähän se täti tarkoitti, mutta silti ärsyttää, kun aikuista ihmistä ruvetaan neuvomaan :)
Osa 3 hääpäivästä ja miehestä. Sori kun jauhan, mutta haluan jakaa tämän episodin loppuun asti teidän kanssa. Eli aamulla sanoin miehelle, että sen kannattais miettiä töissä vähän sen käytöstä, miten se on mua kohdellut ja pyytää sitten anteeksi jos tuntee siihen tarvetta. Sanoi jo miettineensä asiaa. Ja toi töistä tullessaan kimpun punaisia ruusuja (mun lempikukat) anteeksipyyntöjen kera. Kukista kolme oli hääpäiväkukkia ja 17 kukkaa oli anteeksipyyntöjä (laskettiin jo leikkiä asiasta). eli loppu hyvin kaikki hyvin! Ja tämä rouva on taas yhtä hymyä.
Nyt täytyy lähteä ruokaa laittamaan!
Kivaa viikonloppua kaikille!
Taneli
En Jaksanut sit enää eilen illalla kirjoitella noita kuulumisia. On meinaan ollut aika rankat päivät.. Toissa iltana/yönä alkoi TODELLA kivuliaat supparit, epäsäännöllisesti kylläkin. Jatkuivat vielä eilen joten jouduin sit menemään neuvolaan lääkärille. Kohdunkaulaan ei oneksi ole vielä ainakaan vaikuttanut! Hyvä niin! Nyt vaan joutui lepoon sitten koko loppuviikoksi, ja jos supparit ei lopu niin maanantaina näytille... :(
Mutta tosiaan ultrassa käytiin ja vauvalla kaikki ok. Rakenteissa ei poikkeavaa. Paino arvio oli aikas vähän jotain 350g, mutta kätilö sanoi sen olevan normaali. Sukupuolta ei voinut edes arvailla kun jalat oli niin tiukasti yhdessä kokoajan. (eli siveellinen tyttö?!) Juu ja tosiaa istukan paikka oli kyllä vaihtunut, mutta ei ollut kohdunsuulta vieläkään poistunut.... :( eli nyt on rv 30 uusi ultra jossa tarkistetaan onko noussut vai joutuuko sektioon.
Blogi asiaa kannatan minäkin. Täytyy lähetellä sindalle postia kunhan ehdin kuvia ottamaan.
Neuvolakuulumisia vielä. Paino noussut vihdoin! Nyt on tullut 1kg lähtöpainoon. Sf mitta 17, pissa ok. Syke jälleen huikeat 160. Ja olo suppareita lukuun ottamatta hyvä.
Hermione: Minä olen kuullut Tapio Kurjesta pelkkää hyvää!! Monet kehuneet jopa paremmaksi kuin bruno. Makuasiahan se tietenkin on. Mutta Tapio tekee samalla myös kunnollisen sisätutkimuksen ja tarkistaa kohdunkaulan ja kohdunsuun ym. mitä bruno ei kuulemma tee. Muuten käynit ovat lähes samantapaisia ja hintaisia.
Illan jatkoja kaikille minä tästä siirryn sohvalle pötköttämään..
[color=Red]Sunmom: Kiva kuulla kivasta ultrakäynnistä. Muillekin ultrassa käyneille onnitteluja. Ja tietty ZATU: Onnea puolen välin saavuttamisesta! :)
Fobioista: Mulla on araknofobia eli hämiskammo. Se saa ajoittain koomisia piirteitä, eikö kyllä rajoitu pelkästään hämähäkkeihin vaan myös muihin mun peukalonkynttä pienempiin ötököihin (poislukien ampparit ja muurahaiset).
Toi Sinda on kyllä tehokas. Aivan mainiota, että sellainen blogi nyt tuolla on. Laitoinpas ultrakuviani. Yks oli np-ultrasta ja kaksi rakenneultrasta. Ja tässä on muutes mun sähköpostiosoite:[color=Black]sulina@suomi24.fi
[color=Red]Mut nyt pitää kiiruhtaa miehen kanssa kauppaan...
Viikonloppuja!
Sulina + Papu rv 24+1