Synnytys pian edessä, enää ripset laittamatta
Ketään muita joita on huolettanut oma ulkonäkö synnytyksessä? Laskettuun aikaan enää muutama päivä. Huomiselle varattu ripsiaika, kävin ottamassa brasilialaisen vahauksen ja mieheni ajaa sääreni joka ilta. Ystäväni on lakannut varpaani kauniisti. Sitten kun synnytys on ohi niin haluan kuitenkin näyttää hyvälle kuvissa vauvan kanssa. Ja kätilöidenkin varmaan mukavampi työskennellä kun näkevät kunnolla onko se vauva tulossa.
Kommentit (21)
:D Et sinä kyllä hehkeältä sen jälkeen näytä, vaikka kuinka laittaisit itseäsi sitä ennen. Siinä kun monta tuntia pyörit kivuissa ja sitten väännät ja väännät hikisenä ja pääpunaisena lasta ulos 10 minuuttia niin eipä siinä meikit ja tukka pysy hyvin. Missä kulmassa kuva sinusta ja vauvasta otetaan jos ajattelit varpaankin kynnet saada kuvaan mukaan?
Olen kyllä laittanut hiukset kampaukselle, meikit naamaan ja huulikiillon mukaan saliin, vaikka tein jo neljättä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:51"]
:D Et sinä kyllä hehkeältä sen jälkeen näytä, vaikka kuinka laittaisit itseäsi sitä ennen. Siinä kun monta tuntia pyörit kivuissa ja sitten väännät ja väännät hikisenä ja pääpunaisena lasta ulos 10 minuuttia niin eipä siinä meikit ja tukka pysy hyvin. Missä kulmassa kuva sinusta ja vauvasta otetaan jos ajattelit varpaankin kynnet saada kuvaan mukaan?
[/quote]
Haloo, kynnet on laitettu itseäni varten ja tietysti kätilöitä jotka siellä vieressä työskentelevät.
Voiko nänniläväreiden kanssa imettää? Jos ei voi nii en tee vauvoja.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:51"]
[/quote]
Haloo, kynnet on laitettu itseäni varten ja tietysti kätilöitä jotka siellä vieressä työskentelevät.
[/quote]
Eipä niitä sun kyntesi ehdi kiinnostaa.
Itse olin sairaalassa monta päivää kun yritettiin käynnistää joten oli aikaa laittautua. Synnytyskuvissa ihan nätti meikki(ripsari hieman levinnyt) ja hiukset ihmeen siistinä :D
Senkun hemmottelet, mutta älä kuvittele että ne säärikarvat haittais kätilöitä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:53"]
toivon että tämä on trolli
[/quote]
miksi?
Voi miten huomaavaista. Ilman brassi-vahausta voisimme tosiaankin vaikka erehtyä reiästä, ellei jopa päästä. Riski jota ei kannata ottaa.
T. Nimim. 20 v kätilön hommia takana ja vieläkin meinaa alkaa kädet täristä, jos pitää yrittää löytää vauvan pää luomu-alapäästä
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:53"]
toivon että tämä on trolli
[/quote]
miksi?
[/quote]
Luomumamma kokee henkilökohtaisena loukkauksena, kun joku haluu laittautua
Mulla on noiden lisäksi aika suihkurusketukseen ja ennen synnytystä kaverini joka on meikkaaja ja kampaaja laittaa hiukset ja meikin kuntoon. Ei kai sinne synnyttämään voi AV mamman näkösenä mennä?!
Mulla onneksi nuo jo tehty. Enää on pakkaamatta kuvausvalo, lisäsalamat ja taustakangas synnytystä varten. Olisi tosi kurjaa huomata jälkeenpäin että kuvat on hämäriä ja sumeita kun ei sitä vauvaa voi takaisin sisäänkään tunkea uusintaottoa varten.
Mitä mä tein väärin, kun en osannut ajoittaa meikkaajaa ja kampaajaa samalle päivälle synnytyksen kanssa? Opastakaa, oi kalenterinkäytön kuningattaret.
Turhia kemikaaleja odottavan äidin elimistöön ja samalla sikiölle. Ei kannata. Muutenkin kemikaaleja kannattaa välttää...sen vauvan takia. Tai joo, käyttää luomujuttuja, jos käyttää.
Vähän off topic, mutta mistä ootte tilanneet kutsukortit vieraille synnytykseen? Ensikertalainen täällä ihan kuutamolla. Kaikki muu alkais olee valmista (stailaus, asut, tarjoilut, kuvaaja). Mutta kutsut siis vielä hakusessa. Mielellään sellaista modernia pelkistettyä tyyliä, ei niinkään mitään junttia kultakrumeluuria.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 00:39"]Vähän off topic, mutta mistä ootte tilanneet kutsukortit vieraille synnytykseen? Ensikertalainen täällä ihan kuutamolla. Kaikki muu alkais olee valmista (stailaus, asut, tarjoilut, kuvaaja). Mutta kutsut siis vielä hakusessa. Mielellään sellaista modernia pelkistettyä tyyliä, ei niinkään mitään junttia kultakrumeluuria.
[/quote]
Tein itse, koska halusin niiden kuvaavan juuri mun persoonaa. Vaaleanpunaisesta silkkipaperista taittelin ja rypistelin kanteen synnytyskanavan ja puolikkaasta massapallosta sai näppärästi vauvan pään. :) Hiukan ketsuppia ja erikeepperiä ja tuli oikeasti tosi kiva! Kannattaa ainakin kokeilla!
:). Tuossa vaiheessa onkin hyvä hemmotella itseään ennen kuin kiireet vauvan kanssa alkavat.