Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi miehillä on yleensä lyhyemmät jalat kuin naisilla?

Vierailija
11.01.2015 |

Esimerkiksi olen yhden työkaverini kanssa saman pituinen. Kun istumme vierekkäin, mies on useamman sentin mua pidempi. Jos lähden hänen jälkeen ajamaan firman autolla, joudun vetää penkkiä taaksepäin, koska polveni osuvat rattiin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä ole

Vierailija
2/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Hildenillä ainakin on hassun lyhyet jalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suhteessa pituuteensa nähden lyhyemmät jalat kuin naisilla.

Vierailija
4/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moista huomannut. 

Oikeastaan päin vastoin; miehillä on suhteessa hoikemmat jalat ja siksi ne näyttävät pidemmiltä. 

Vierailija
5/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:05"]

Koska iso yläkroppa+lyhyet jalat on miehuullinen piirre jota naiset pitävät seksikkäänä. Naisilla taas pitkät jalat+pieni yläkroppa on seksikästä.

[/quote]Onko todella noin? Musta miehellä iso yläosa vs pieni alaosa on ennemminkin hassua..

Vierailija
6/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kyllä ole, tod harvinaista jos näin. Suomessa naisilla vielä erityisen lyhyet jalat, persjalkaisia suurin osa ehkä länsi-Suomen  naisia lukuunottamatta.

Vierailija
7/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tullessa sukukypsäksi jalat kasvavat pituutta huomattavan paljon. Pitkäjalkaiset ovat siis lisääntymisikäisiä ja houkuttelevat miehiä ja tästä johtuen kun aikaa kuluu tarpeeksi tulee naisten pitkäjalkaisuudesta vallitseva ominaisuus.

Vierailija
8/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisen kuuluu mennä ensin vaikka umpihankeen ja heikoille jäille, hirven ruumiinrakenteesta on vissi hyöty. Perässä nyt aina hiihtää tumppijalkakin.

Vierailija
9/22 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm

Vierailija
10/22 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla miehillä on tikkujalat.

Vierailija
11/22 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin naisena pidemmät jalat kuin perheen miehillä. Oma mieheni on minua pari senttiä pidempi, mutta minun jalkani ovat selvästi pidemmät, näkee kun istumme rinnakkain. Samoin autossa joudun siirtämään penkkiä kauemmas kuin mieheni.

Poikani on minua kymmenisen senttiä pidempi, ja polveni ovat silti pari senttiä korkeammalla, koska minulla on pidemmät sääret.

Vierailija
12/22 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ei kyllä ole, tod harvinaista jos näin. Suomessa naisilla vielä erityisen lyhyet jalat, persjalkaisia suurin osa ehkä länsi-Suomen naisia lukuunottamatta.

Mistä ihmeestä keksitte näitä? Suomalaiset naiset nimenomaan ovat maailmanlaajuisesti kohtuullisen pitkiä ja pitkäjalkaisia.

Vierailija
13/22 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Oma tyttäreni on sentin verran isäänsä pidempi, mutta tytöllä on selväisti pidemmät jalat kuin isällään.

Vierailija
14/22 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lyhyet jalat ja pitkä ylävartalo. Todella vmäistä etsiä sopivia vaatteita. Puolisolla pitkät koivet. Pelkään että lyhytjalkaisen naisen kanssa meidän lapset olisivat pelkkiä ylätorsoja

Vierailija
15/22 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska iso yläkroppa+lyhyet jalat on miehuullinen piirre jota naiset pitävät seksikkäänä. Naisilla taas pitkät jalat+pieni yläkroppa on seksikästä.

Lyhyet jalat pitkällä yläkropalla saa kyllä hymyn huulille, mutta ei siitä syystä mistä luulet :D En kestä. Tykkään ihan normaali tai pitkäjalkaisista miehistä.

Vierailija
16/22 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole terveempää olla massa jaloissa kuin mahassa, miehilläkin?

Vierailija
17/22 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ei kyllä ole, tod harvinaista jos näin. Suomessa naisilla vielä erityisen lyhyet jalat, persjalkaisia suurin osa ehkä länsi-Suomen naisia lukuunottamatta.

Mistä ihmeestä keksitte näitä? Suomalaiset naiset nimenomaan ovat maailmanlaajuisesti kohtuullisen pitkiä ja pitkäjalkaisia.

Suomalaiset naiset ovat kyllä pitkiä, mutta eivät pitkäjalkaisia. Jalkojen kautta haihtuu tehokkaasti lämpöä, siksi esim. afrikkalaisilla on pitkät jalat, ja pohjoismaalaisilla lyhyet jalat.

Vierailija
18/22 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis suhteessa pituuteensa nähden lyhyemmät jalat kuin naisilla.

Toisilla on, toisella ei. Yhden työpaikan miehen ominaisuuksia voi yleistää koskemaan kaikkia miehiä. Lisäksi naiset käytävät usein kokeakorkoisempia kenkiä.

Vierailija
19/22 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla miehillä on tikkujalat.

Toisilla on, toisilla ei.

Vierailija
20/22 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat kyllä pitkiä, mutta eivät pitkäjalkaisia. Jalkojen kautta haihtuu tehokkaasti lämpöä, siksi esim. afrikkalaisilla on pitkät jalat, ja pohjoismaalaisilla lyhyet jalat.

Persjalkaismpia ovat kuin länsieurooppalaiset naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi