Huoh! Esikoisella on tänä vuonna sitten kahdet tunnin harkat joka viikko. Ma ja ke.
Harrastaa rytmistä voimistelua ja tänä vuonna (9v) alkoikin sitten kahdet harkat per viikko. Molemmat alkaa klo 17 ja 16.30-17 välillä olen yleensä vasta kotona haettuani ensin kuopuksen päivähoidosta.
Tästä se rumba alkaa sitten meilläkin. Harrastus on kuitenkin tytölle tosi tärkeä, joten saa jatkaa sitä vaikka äitiä rasittaa :/
Kommentit (9)
treenit on niin pitkällä ja monesti loppuvat myöhään,en halua lasten olevan pysäkillä pimeällä ja nyt koulujen alkaessa nukkumaan pitää päästä ajoissa
Harmittaa hieman, että tytölle ei kelvannut tanssi. Tässä ihan parinsadan metrin päässä olisi nimittäin ollut tanssiopisto...
Parin vuoden päästä voi sitten hyvillä säillä kulkea tuota matkaa itsekin pyörällä. Nyt en vielä anna, koska matkalla pitää ylittää ilman suojatietä tie jolla saa ajaa 100 km/h.
ap
muutama vuosi ikää lisää niin treenejä on 5x kerta viikko. Itse kuskaan kolmea poikaani joka päivä harkkoihin ja teen sen mieluusti kun ajattelen,etä on sen ajan pois notkumasta pihoilta,mutta meillä onkin jo murkkuja
Meillä 7 v pojalla kesäkauden touko-syyskuu futistreenit 2x1,5 h/viikko, talvella vain kerran sunnuntaiaamuisin 2 h. Ihan ilolla ollaan viety kun poika tykkää.
Meillä on perheessä kolme kouluikäistä jääkiekkoilijaa, parhaimpina (pahimpina) sunnuntaipäivinä olen jäähallilla aamukahdeksasta iltakahdeksaan.
5-6 kertaa viikossa, mutta koska asutaan logistisesti järkevässä paikassa hän pääsee niihin itse.
Siksi meidän lapset ei harrasta urheilua. 6 v olisi lahjoja ja kiinnostusta jalkkikseen, kävin jalkkiskoulun, mutta ei halua/jaksa käydä treeneissä, ei myöskää perhe jaksa koko ajan olla höyryämässä johonkin. Meidän lapset on ihan onnellisia ilmankin, Harrastettaisiin jos voisi AIDOSTI harrastaa harjoitusmielessä ja huvikseen, kerran viikossa tunti olisi sopiva mutta kun meillä 5 v tuota jalkkista aloitellessa ladattiin että seuraavan vuonna olisi kahdet ja sen jälkeen 3-4 harkat viikossa niin kiitos ei. Ei ole autoa eikä mahdollisuutta kuskailla.
Partio ja käsityökoulu sopivat meille, kerran viikossa 1 harrastus molemmilla laspilla ei rasita liikaa ja ei tule noottia jos joskun on este harrastukseen pääsemiselle.
Miksi joku suostuu tuollaiseen tahtiin, ei kuulosta ihan terveeltä nuo 5 - 6 harkat viikossa.
Pyörällä, kävellen, bussilla ym?