Lue keskustelun säännöt.
Nyt on niin että LETTUJA tekee mieli ja niitä teen!
Kommentit (3)
Kerma unohtui . Myös hillo . Paistinpannu meni roskiin . Käykö joku muu .
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alkoi tehdä mieli rapeareunaisia lettuja. Päälle sitruunamehua ja rouskuvaa sokeria ja rullalle.
Onko kermavaahtoa kans ? Entä mikä hillo ?