Mitä antaisin lahjaksi jenkkimiehelle?
Mitä antaisin lahjaksi eräälle jenkkimiehelle? Kyseinen jenkki ei oikein harrasta mitään. Istuu kaiket päivät paikallaan ja tuijottaa ikkunasta ulos. Olen ajatellut lämmittävää istuinalusta, joka lämmittäisi takapuolta hänen istuessaan aloillaan. Olen miettinyt myös kiikaria, jolla näkisi tuijotella ikkunasta ulos entistä paremmin.
Olisiko teillä jotain vielä parempia lahjaideoita?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:12"]
Pillua
[/quote]
Tuo ei nyt käy. Tämä ko. jenkkimies ei ole oma mieheni, vaan erään toisen naisen mies. Eikä hän varmaan huolisi minulta pillua, vaikka olisi vapaa.
Vaikea sanoa, kun ei tiedä taustoista sen enempää. Miten olisi Koskenkorva-pullo tai Karhu-olut? Onko asunut Suomessa jo pitkään?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:32"]
Vaikea sanoa, kun ei tiedä taustoista sen enempää. Miten olisi Koskenkorva-pullo tai Karhu-olut? Onko asunut Suomessa jo pitkään?
[/quote]
Alkoholi on huono lahja. Koskaan ei tiedä, mikä ex-alkoholisti lahjansaaja on.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:32"]
[/quote]
Alkoholi on huono lahja. Koskaan ei tiedä, mikä ex-alkoholisti lahjansaaja on.
[/quote]
Niin, se on totta. Mutta sain minäkin erästä belgialaista vaihto-opiskelijaa tuutoroidessani kaverilta tuliaisiksi belgialaista olutta. :) En itse ole mikään olutfani, mutta oli se mielestäni silti ihan huomaavainen ele.
Voisit ap ehkä kysäistä miehen naiselta vihjettä sen osalta, mistä mies pitää tai mitä hän harrastaa? Ehkä joku myös heidän huusholliinsa kaivattu laite tai muu sellainen voisi olla hyvä lahja.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:48"]
Mitä antaisin lahjaksi eräälle jenkkimiehelle? Kyseinen jenkki ei oikein harrasta mitään. Istuu kaiket päivät paikallaan ja tuijottaa ikkunasta ulos. Olen ajatellut lämmittävää istuinalusta, joka lämmittäisi takapuolta hänen istuessaan aloillaan. Olen miettinyt myös kiikaria, jolla näkisi tuijotella ikkunasta ulos entistä paremmin.
Olisiko teillä jotain vielä parempia lahjaideoita?
[/quote] Lippu kotimaahan, silla on koti-ikava.
Lyö sitä turpaan niin, että hampaat irtoaa. Minäkin annoin turpaanvedon joululahjaksi jenkkituttavalleni.