Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kissan jota voisi pörrötellä ja leipoa

Vierailija
11.01.2015 |

ilman että se käy kimppuun. Nykyistä kisua
täytyy halatakin pää toiseen suuntaan käännettynä, jos ei halua saada hyökkäystä naamaan. Yleensä käteen tulee pieni muistutus siitä, että kisu ei rakasta olla halattavana.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa tunnu olevan isompaa ongelmaa.

Kissalla on kynnet juuri AP:n kaltaista osaamatonta kissanpitäjää vastaan.

Vierailija
2/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pehmolelua. Se ei pane hanttiin, vaikka kuinka leivot ja vanutat sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan ystävällisessä hengessä; oletko tullut ajatelleeksi, että olet itse saattanut tehdä kissastasi tuollaisen? Et varmasti tarkoituksella, mutta todella monen kissan kokemuksella voin väittää, että kissan luottamus on ensin ansaittava, vasta sitten, kissan ehdoilla, ne antavat ihmisen halia itseään.

Kissat ansaitsevat sen, että me kunniotamme niitä ja niiden tapoja, omituisiakin. Luottamuksen syntyessä suhteesta voi kasvaa huikean läheinen. 

Vierailija
4/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se. Mistäs sulle saatais?

Vierailija
5/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:17"]

Kissa tulee itse lähelle silloin kun haluaa. Niitä ei pidä mennä lääppimään oman tahdon mukaan, silloin saattaa tulla kynsistä ihan vahingossakin, kun kissa rimpuilee irti tilanteesta joka sille ei ole mukava.

Kaikki kissat eivät ole sylikissoja, eikä niistä edes sellaisia tule. Toiset kehittävät ajan mittaan luottamuksen omiin perheenjäseniinsä ja tykkävät hellittelystä, ja sitten on niitä, jotka ovat kenen tahansa ystävällisen ihmisen kavereita.

Puhut nykyisestä kisusta. Sananvalinta kuulostaa pahalta, ethän (toivottavasti) puhu nykyisistä lapsistasi ja puolisostasikaan. Kissa kuuluu niin läheisesti perheeseen, että kun sen otat, otat sen koko sen loppuiäksi. Muuten et ole kypsä ottamaan minkäänlaista kissaa.

Kissan ehdoilla pitää mennä. On onni ja etuoikeus kun kissa tunnustaa sinut ihmisekseen ja tulee viereen kehräämään. Silloin voi sitä silitellä, sieltä mistä kissa tykkää. Yleensä poskista, kaulasta, päälaelta ja selästä. Harvemmin vatsasta, silloin tulee normaalikissalta kynsistä.

Silloin kun kissa kierähtää lähelläsi selälleen, tiedät että kissa luottaa sinuun. Silloinkaan ei pidä mennä vatsasta silittelemään.

[/quote]

Vastenmielisen kuuloinen elukka. Täytyy olla todellinen masokisti, että haluaa kissan lemmikikseen.

Vierailija
6/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mirriä saa leipoa..mies etenkin tykkää helliä sitä

Vierailija
7/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:17"]

Kissa tulee itse lähelle silloin kun haluaa. Niitä ei pidä mennä lääppimään oman tahdon mukaan, silloin saattaa tulla kynsistä ihan vahingossakin, kun kissa rimpuilee irti tilanteesta joka sille ei ole mukava.

Kaikki kissat eivät ole sylikissoja, eikä niistä edes sellaisia tule. Toiset kehittävät ajan mittaan luottamuksen omiin perheenjäseniinsä ja tykkävät hellittelystä, ja sitten on niitä, jotka ovat kenen tahansa ystävällisen ihmisen kavereita.

Puhut nykyisestä kisusta. Sananvalinta kuulostaa pahalta, ethän (toivottavasti) puhu nykyisistä lapsistasi ja puolisostasikaan. Kissa kuuluu niin läheisesti perheeseen, että kun sen otat, otat sen koko sen loppuiäksi. Muuten et ole kypsä ottamaan minkäänlaista kissaa.

Kissan ehdoilla pitää mennä. On onni ja etuoikeus kun kissa tunnustaa sinut ihmisekseen ja tulee viereen kehräämään. Silloin voi sitä silitellä, sieltä mistä kissa tykkää. Yleensä poskista, kaulasta, päälaelta ja selästä. Harvemmin vatsasta, silloin tulee normaalikissalta kynsistä.

Silloin kun kissa kierähtää lähelläsi selälleen, tiedät että kissa luottaa sinuun. Silloinkaan ei pidä mennä vatsasta silittelemään.

[/quote]

Vastenmielisen kuuloinen elukka. Täytyy olla todellinen masokisti, että haluaa kissan lemmikikseen.

[/quote]

Joo ei kissaa sinulle. Niin on parempi sekä kissan että sinun kannaltasi.

Vierailija
8/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira, ne oikeasti välittää omistajastaan.

Vierailija
9/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD sanoinko että pörröttelen ja leivon kissaani? Sanoin haluavani kissan jota voi pörrötellä ja joka tykkää siitä myös XD av on niin tätä, kun sanoo sanan tai kaksi niin randomit hyökkäävät jakelemaan totuuksiaan tietämättä mistään mitään XD tuossa kisu nytkin vetelee hirsiä sängyssä, missä on ongelma? XD kerroin vain että haluaisin pörröteltävän kissan xd vammaiset

Vierailija
10/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:58"]

ilman että se käy kimppuun. Nykyistä kisua täytyy halatakin pää toiseen suuntaan käännettynä, jos ei halua saada hyökkäystä naamaan. Yleensä käteen tulee pieni muistutus siitä, että kisu ei rakasta olla halattavana.

[/quote]

Kovin surullista, että kissi kakkii kädellesi.

Vierailija
11/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:17"]Kissa tulee itse lähelle silloin kun haluaa. Niitä ei pidä mennä lääppimään oman tahdon mukaan, silloin saattaa tulla kynsistä ihan vahingossakin, kun kissa rimpuilee irti tilanteesta joka sille ei ole mukava. Kaikki kissat eivät ole sylikissoja, eikä niistä edes sellaisia tule. Toiset kehittävät ajan mittaan luottamuksen omiin perheenjäseniinsä ja tykkävät hellittelystä, ja sitten on niitä, jotka ovat kenen tahansa ystävällisen ihmisen kavereita. Puhut nykyisestä kisusta. Sananvalinta kuulostaa pahalta, ethän (toivottavasti) puhu nykyisistä lapsistasi ja puolisostasikaan. Kissa kuuluu niin läheisesti perheeseen, että kun sen otat, otat sen koko sen loppuiäksi. Muuten et ole kypsä ottamaan minkäänlaista kissaa. Kissan ehdoilla pitää mennä. On onni ja etuoikeus kun kissa tunnustaa sinut ihmisekseen ja tulee viereen kehräämään. Silloin voi sitä silitellä, sieltä mistä kissa tykkää. Yleensä poskista, kaulasta, päälaelta ja selästä. Harvemmin vatsasta, silloin tulee normaalikissalta kynsistä. Silloin kun kissa kierähtää lähelläsi selälleen, tiedät että kissa luottaa sinuun. Silloinkaan ei pidä mennä vatsasta silittelemään. [/quote] XD mitä vittua minä juuri luin? Nykyinen kissa on nykyinen kissa, joskus se on entinen ja se on raaka elämän fakta. Enköhän minä kisuni tunne yli 15 vuoden ajalta. Ap [/quote] Ja halaan sitä silti. Väkisin en pidä sylissä mutta jos haluan halin niin annan (otan) halin. Purrr. [/quote] Noin kylmää miestä en kyllä itselleni tahdo! Täytyykin tästä lähtien muistuttaa miesystäväehdokkaita siitä, että en etsi samanlaista miestä kuin kissani on (hänkin on pippeliotus), vaan täysin hänen vastakohtaansa!

[/quote]

Onnea vain valintaan, jos niitä miesehdokkaita on valittavaksi asti.

Jotenkin epäilen, että puolet ehdokkaista lähtee heti kun kuuee, ettet tule toimeen edes kissasi kanssa. Hidasjärkisemmät lähtevät sitten kun tajuavat asian. 

Vierailija
12/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat vihaa pörröttelyä kissat on erakkoja.

Vierailija
13/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen ottaa asperger-kissan!?

Vierailija
15/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissaa saa käännellä ja väännellä ihan miten haluan - korkeintaan lähtee pois, mutta koskaan ei kynsillä läppäise. Taitaa olla poikkeusyksilö.

Vierailija
16/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito kissaihminen pystyy aistimaan kissansa tunnetilat ja kohtelemaan kissaansa niiden mukaan. Kissaihmisyydestä on myös hyötyä parisuhteissa.

Vierailija
17/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:17"]Kissa tulee itse lähelle silloin kun haluaa. Niitä ei pidä mennä lääppimään oman tahdon mukaan, silloin saattaa tulla kynsistä ihan vahingossakin, kun kissa rimpuilee irti tilanteesta joka sille ei ole mukava.

[/quote]

XD mitä vittua minä juuri luin? Nykyinen kissa on nykyinen kissa, joskus se on entinen ja se on raaka elämän fakta. Enköhän minä kisuni tunne yli 15 vuoden ajalta. Ap

Vierailija
18/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:24"]

Mun kissaa saa käännellä ja väännellä ihan miten haluan - korkeintaan lähtee pois, mutta koskaan ei kynsillä läppäise. Taitaa olla poikkeusyksilö.

[/quote]

Tuttavilla on muutamia kissoja. Jotkut ovat tuollaisia, ja yksi esim. sellainen, että perheen poika saa vanuttaa kissaa miten vain, muiden suhteen se on varautuneempi.

Kissat ovat yksilöllisiä, ja suhtautuvat eri ihmisiin eri tavalla.

Vierailija
19/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:17"]Kissa tulee itse lähelle silloin kun haluaa. Niitä ei pidä mennä lääppimään oman tahdon mukaan, silloin saattaa tulla kynsistä ihan vahingossakin, kun kissa rimpuilee irti tilanteesta joka sille ei ole mukava.

[/quote]

XD mitä vittua minä juuri luin? Nykyinen kissa on nykyinen kissa, joskus se on entinen ja se on raaka elämän fakta. Enköhän minä kisuni tunne yli 15 vuoden ajalta. Ap
[/quote]

Ja halaan sitä silti. Väkisin en pidä sylissä mutta jos haluan halin niin annan (otan) halin. Purrr.

Vierailija
20/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:17"]Kissa tulee itse lähelle silloin kun haluaa. Niitä ei pidä mennä lääppimään oman tahdon mukaan, silloin saattaa tulla kynsistä ihan vahingossakin, kun kissa rimpuilee irti tilanteesta joka sille ei ole mukava.

[/quote]

[/quote]

Ja halaan sitä silti. Väkisin en pidä sylissä mutta jos haluan halin niin annan (otan) halin. Purrr.
[/quote]

Noin kylmää miestä en kyllä itselleni tahdo! Täytyykin tästä lähtien muistuttaa miesystäväehdokkaita siitä, että en etsi samanlaista miestä kuin kissani on (hänkin on pippeliotus), vaan täysin hänen vastakohtaansa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi