Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera mutta en tajua miksi!

Vierailija
01.11.2021 |

Olen saanut elämässä juuri ne asiat joita tavoittelin, on mies, perhe, kaunis koti, hyvä ura ja rahaa. Silti mielessäni kiertää katkeruus. En ymmärrä mistä tämä tulee.

Tulee ihan hassuja fiiliksiä, että olen epäonnistunut koska en ole miljonääri tai suuryrityksen johtaja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla ei vain ole mitään käsitystä siitä, että mitä ihmisoikeusrikoksia liittyy tietynlaisiin suuryrityksiin.

Vierailija
2/7 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole saanut rahaa tietyistä töistäni, mutta ihan aidosti muutin maailmaa. Kukaan ei tiedä edes nimeäni, mutta tekisin kaiken uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kiittämätön.

Jos oikeasti haluat vinkkiä miten toimia, niin kuvittele tilanne, jossa menetät kaiken. KAIKEN. Itse en kykene kuvittelemaan tilannetta jota menettäisin kaiken, mutta kuvittelen rinnakkaistodellisuuden jossa en ole ole edes saanut sitä mitä minulla on.

Ja sitten alat pohtia että huomenna heräät ja sinulla on vain ne asiat, joista olet ennen nukahtamista kiittänyt.

Vierailija
4/7 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme et toteuttanut omaa persoonaasi vaan elit ulkoapäin. pakene ja elä. Elämme vaan kerran.

Vierailija
5/7 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asioista olet katkera? Rahastako vain?

Vierailija
6/7 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla kaikista menestynein, rikkain, taitavin, kaunein... Tai voit hetken olla, mutta aina tulee joku joka on kaikkea sitä mitä siinäkin, mutta on nuorempi.

Mutta älä huoli, kuolo korjaa kaikki kerran ja sinä viet katkeruutesi mukanasi hautaan ja elämäsi oli siinä. Jos hyvin käy, vuosia ja katkeruutta on edessä vielä paljon!

Vierailija
7/7 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mulla ei oo mitään noista mutta ei ole katkeruuttakaan hehe..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän