Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LAIHDUTUSKETJU 2015

Vierailija
11.01.2015 |

Nyt jokainen mamma ja faija sohvalta ylös! Pidetään tämä ketju av:n virallisena laihdutusketjuna! Vinkit, edistys ja kaikki laihduttamisesta tähän ketjuun! Kerro tarinasi, ja jatka sitä! Mä tahdon tän ketjun aikana kuulla miten ne kilot karisee!!! Kirjoitan oman tarinani kommentteihin kun tässä ei toimi kappalejako!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö oll ylipainoinen? Täällä eräs sokerihiiri aloittaa elämää ilman sokeria ja kohti terveellisiä ruokatapoja, kaikki tsemppi siihen on tervetullutta. 168/57 :)

Vierailija
2/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:19"]Pitääkö oll ylipainoinen? Täällä eräs sokerihiiri aloittaa elämää ilman sokeria ja kohti terveellisiä ruokatapoja, kaikki tsemppi siihen on tervetullutta. 168/57 :)
[/quote]

Ei tarvitse! Terveellinen ruokavalio on suuri osa myös laihdutusta, ehkä sinulta saamme tsemppejä ja neuvoja myös siihen! -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mukana!! 9 kk sitten synnytin, raskauskiloja ei tullut, mutta helvetillinen vauva-aika toi kiloja. Olin niin väsynyt, että söin koko ajan... Pullaa, karkkia, suklaata, ranskalaisia yms... Hyi. Huomenna jätän vehnän, sokerin ja perunan ja riisin.
Paljon vihanneksia ja muistakaa vedenjuonti!

164/95 kg

Vierailija
4/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:19"]Pitääkö oll ylipainoinen? Täällä eräs sokerihiiri aloittaa elämää ilman sokeria ja kohti terveellisiä ruokatapoja, kaikki tsemppi siihen on tervetullutta. 168/57 :)
[/quote]

Ei tarvitse! Terveellinen ruokavalio on suuri osa myös laihdutusta, ehkä sinulta saamme tsemppejä ja neuvoja myös siihen! -ap
[/quote]

Olen laihduttanut v 2013 noin 10 kiloa, pelkästään pääsemällä takaisin normaaliin elämään kiinni eli rutiinit, ei se tunnin sali auta jos makaa loppupäivän sohvalla niin kuin minä työttömyysvuonna tein (plus oli kilpirauhasvaivaa) ja siitä lähtien ollut jojoilua tuohon 57 kiloon, mutta toivotaan ettei enää nousisi. Ruoka on minulle liian suuri pahe ja varsinkin herkut :( -7

Vierailija
5/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis painoin 15v:nä 55kg kunnes tapasin nykyisen mieheni, juhlimalla ja pikaruualla kilot kerääntyi kunnes sain lapsen. Puoli vuotta sektion jälkeen katsoin puntaria kauhuissani, lähes 90kg!!! Pituuteni 163cm... Siitä lähti jojo laihdutus, joka vihdoin rupesi tuottamaan viime keväänä tulosta. Vuodessa lähti 9kg, painoin tällöin 75. Nyt painan 78, ja jatkan taas laihdutusta. Paras vinkkini on että osta itsellesi vihko, johon kirjoitat joka päiväisen aamupainosi.

Vierailija
6/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ykskään mamma ole muka ylipainoinen?

Vierailija
7/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähteä mukaan. Olen kotiäiti ja teen ruokaostokset, leivon ja teen ruokaa paljon. Aina saatavilla jotain syötävää. Pahimmissa tapauksissa olen syönyt kaakaojauhetta.
Olen viimeiset puoli vuotta liikkunut aktiivisesti, kuukausikortti kuntosalille ja ryhmäliikuntaan.
Selvästi läski alkaa hieman kiinteytymään, mutta huonosti näkyy. Nyt pitäisi aloittaa ruokaremppa. Salaattia, kurkkua ja viinirypäleitä on jo jääkaapissa. Pakkasessa broilerinpihvejä. Huomenna tarkoitus aloittaa uusi elämä. Haluan tykätä itsestäni ja viihtyä vartalossani. Ja kesällä olis kiva kehdata pitää lyhkäsiä sortseja ja toppeja.

Vierailija
8/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee ensimmäinen ilmoittautui! 4, saanko kysyä painoindeksiäsi? Mulla nyt 29 kun pahimmillaan oli 33! Mä muuten korvaan yhden lämpimän ruuan päivässä salaatilla, johon lisään toisinaan lämmintä ruokaa vähän, esim lihakastikkeet(kana, jauheliha, possu, nauta) on mukava lisätä jos on kauhea nälkä!

Vierailija
9/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi