Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonon seksielämän parantaminen

Vierailija
11.01.2015 |

Ollaan 30-vuotias pariskunta ja ongelmaksi on tullut seksielämä, joka ei tyydytä ainakaan minua. Eikai täysin miestäkään, mutta mieheni kuitenkin tulee joka kerta. Ollaan oltu yhdessä reilu vuosi ja asia on viime aikoina alkanut vaivata minua jatkuvasti. Olen tullut mieheni tekemänä koko suhteen aikana kolme kertaa kun mies on antanut suuseksiä. En ole koskaan saanut yhdynnässä vaan aiemmat miehet ovat antaneet suuseksiä yhdynnän jälkeen tai muuten vaan. Tuntuu ettei miestä kiinnosta minun nautintoni ja nykyään huomaan jo halujeni vähentyneen. Miksi harrastaa seksiä jossei kuitenkaan tule laukeamaan.... Käteen jää pelkkä *itutus ja harmistus. 

Olen pyytänyt miestä antamaan suuseksiä ja sormettamaan mutta jostain syystä suuseksi vain vähenee?!mies aloittaa nuolemiseen tosi vähän esileikin jälkeen, suunnilleen riisuu makkarissa itsensä ja sen jälkeen voi nuolla vähän aikaa kun en ole vielä kunnolla edes kiihottunut. Miehen mielestä tietysti olen tosi vaikea kun ei saa minua tulemaan. Ei innosta kuulla miten muut ovat tulleet helpommin. Niin en tiedä sitten, minäkin olen taitavien saanut ex-kumppaneiden kanssa aina. Mies ei omien puheidensaukaan ole kokematon, päinvastoin. 

Haluan miestäni tavallaan edelleen tosi paljon, seksi on mielessä joka päivä. Välillä kuitenkin mietin että maksaako vaivaa jos seksin jälkeen joudun tyydyttämään itseni dildolla. Miehen puolesta voitaisiin käyttää lelujakin mutta miksi vaivautua, helpompihan niitä on käyttää yksin jos tarkoitus on ettei toinen osallistu mitenkään. 

En kuvittele olevani sängyssä täydellinen mutta en tiedä miten tätä selittäisin miehelle että haluaisin nautintoa mieheltä, en dildolta. Olen miettinyt eroakin tämän takia. Mies sinänsä antaa suuseksiäkin ja hieroo sormilla mutta tosi hätäisesti ja tiedän että lopettaa kesken niin eipä se oikein miltään tunnu enää. :( kuinka saada mies tajuamaan etten halua jäädä aina ilman?? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on laiska ja itsekeskeinen. Pistä jalat ristiin ja kapinan alkaessa kerrot mistä kenkä puristaa.

Vierailija
2/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:08"]

Miehesi on laiska ja itsekeskeinen. Pistä jalat ristiin ja kapinan alkaessa kerrot mistä kenkä puristaa.

[/quote]

ei kai tässä pian muu auta...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelut voi olla ihan hyvä apu...varsinkin jos miehesi käyttää niitä sinuun... näin ainakin me tehdään aika usein. Vaimo saa aika harvoin nykyään yhdynnässä mutta minun laukeamisen jälkeen otetaan vibrat käyttöön....toimii tyydyttävästi ainakin meillä.

Vierailija
5/9 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraisiin mars

Vierailija
6/9 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 04:04"]Vieraisiin mars
[/quote] Paskin "neuvo" ikinä.

Vierailija
7/9 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa ihan omalta ukolta. Kiertäny panemassa tyyliin jokatoista vastaantulevaa ja on tottunut siihen että homma on ohi kunhan itse tulee, eikä tajua että se toinenkin ehkä saattaa haluta jotain. Puhuminen ei juuri auta, käskeminen vähän paremmin.

Nimimerkillä kolme vuotta yhdessä ja viisi orkkua :(

Vierailija
8/9 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ainakaan samaa kaavaa toistamalla parane. Suu pitää saada auki seksin ulkopuolella.

Sano, että haluaisit saada enemmän. Koita olla positiivinen ja innostunut homman parantamisesta. Älä syyttele.

Sano, että nyt mennäänkin minun ehdoilla. Kiusaa miestä äläkä päästä heti lipsuttelemaan sinne alakertaan. Äläkä myöskään sitten päästä sieltä pidemmälle ennen kun haluat.

Homma on myös miehillä ja naisilla niin, että mitä enemmän seksuaalista tyydytystä hakee itsetyydytyksestä, niin sitä vaikeammaksi sen saaminen saattaa muuttua yhdynnässä. Tietysti välineet ja omat kädet saa olla käytössä myös yhdynnän aikana, jos se helpottaa asiaa. 

Vierailija
9/9 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa oiskohan miehesi kyllästynyt ainaiseen samaan kaavaan ja tympääntynyt tyydyttäämään sinua? Ehkä miehesi kokee jäävänsä vähemmälle ja joutuvansa tekemään temppuja sinun tulemisen eteen, ja sitten makaat itse vain paikoillaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän