Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä levittänyt perättömyyksiä kostoksi - ei suostu korjaamaan asiaa!

Vierailija
01.11.2021 |

Voiko tällaisessa asiassa nostaa kunnianloukkaussyytteen?

Erosimme keväällä. Exä löysi heti uuden. Jostakin syystä on keskittynyt vihaamiseeni ja saanut uuden vihaamaan myös minua.

Uusi haukkuu minua exältä saatujen tietojen pohjalta täysin hulluksi. Masennus on käännetty mielisairaudeksi ja lukuisiksi itsemurhauhkauksiksi, olen kuulemma ottanut pakaraimplantit, joihin en ole tyytyväinen, hyväksikäyttänyt exä rahallisesti jne.

Nämä kaikki ovat kaikk valetta. Niitä minusta totuutena nyt levitellään.
Voiko tällaisesta syystä tehdä rikosilmoituksen?

Exä ei suostu korjaamaan asiaa kertomalla valehdelleensa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää Turusta?

Vierailija
2/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vain näe totuutta edes peilistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sulla pitää olla todisteet, että se jätkä levittelee susta valheita tai yksityisyyttä loukkaavia tietoja.

Nää on näitä. Mut sulla sentään on ollu jotain tekemistä ton levittäjän kanssa. Sitä kun on niitäkin kun levittelevät valheita ihan ilman mitään henkilökohtaista suhdetta taustalla. Niin kuin nyt joku kaheli naapuri esim. Jätkä jolla tosiaan viiraa ja pahasti! 

On kyllä tehty rikosilmoitus!

Vierailija
4/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna nostaisin syytteen kunnianloukkauksesta. Keräät kaikki todisteet ja säilytät ne! Kannattaa tehdä stoppi, mielummin ennemmin, kuin liian myöhään.

Mie itse en tehnyt asialle mitään, kun exäni alkoi levityskamppanjan ja kadun sitä suuresti.

Se vaikutti kaikkeen ja seuraukset ovat edelleen aika kammottavat 3 vuoden jälkeen, vaikka missään tekemisissä en ole ollut tänä aikana häneen.

Vierailija
5/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tekemisissä exäsi uuden kanssa?

Vierailija
6/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tekemisissä exäsi uuden kanssa?

Exä saanut sen häiriköimään.

Vierailija
7/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit pitää kiertää tai ampua.

Ainoat vaihtoehdot.

Vierailija
8/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sulla pitää olla todisteet, että se jätkä levittelee susta valheita tai yksityisyyttä loukkaavia tietoja.

Nää on näitä. Mut sulla sentään on ollu jotain tekemistä ton levittäjän kanssa. Sitä kun on niitäkin kun levittelevät valheita ihan ilman mitään henkilökohtaista suhdetta taustalla. Niin kuin nyt joku kaheli naapuri esim. Jätkä jolla tosiaan viiraa ja pahasti! 

🤣🤣🤣

Vierailija
9/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna nostaisin syytteen kunnianloukkauksesta. Keräät kaikki todisteet ja säilytät ne! Kannattaa tehdä stoppi, mielummin ennemmin, kuin liian myöhään.

Mie itse en tehnyt asialle mitään, kun exäni alkoi levityskamppanjan ja kadun sitä suuresti.

Se vaikutti kaikkeen ja seuraukset ovat edelleen aika kammottavat 3 vuoden jälkeen, vaikka missään tekemisissä en ole ollut tänä aikana häneen.

Parhaiten todennettavat perättömyydet ovat nykyisen kumppanin lähettämissä tekstiviesteissä.

En olisi ikinä uskonut, että tälläiseen on ryhdyttävä.

Vierailija
10/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette niin w t -sakkia, että muut ihmiset vain nauttivat seuratessaan tragikoomista draamaanne sivusta. 

Vierailija
11/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet yks espoolainen kusimuna naistenhakkaajastalkki jonka perseilyt kaikki tietää vuosien takaa, niin voisitko vaan kävellä järveen ja jäädä sinne.

Uskomatonta hevonpaskaa ihmiseksi.

Jos et ole tuo Otus, niin pahoittelut.

Vierailija
12/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette niin w t -sakkia, että muut ihmiset vain nauttivat seuratessaan tragikoomista draamaanne sivusta. 

Kun en haluaisi olla osa tätä sairasta kuviota. Yhteydenottoja tullut useamman kuukauden viikok parin väliajoin.

Rikosilmoutus alkaa olla viimeinen mahdollisuus päättää tämä hulluus...

Vierailija
13/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hae vain suoraan lähestymiskieltoa.

Vierailija
14/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset hae vain suoraan lähestymiskieltoa.

Se ei korjaa leviteltyjä valheita.

Olen itse vastannut näihin haukkumisyhteydenottoihin. Lähestymiskielto voisi olla hyvä sen jälkeen, kun ovat joutuneet korjaamaan levittelemiään valheita.

Vierailija
15/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teet näin:

- Ymmärrä, että exäsi ja myös nykyinen kumppaninsa eivät ole päästään terveitä.

- Ne ESTOT PÄÄLLE kaikissa kanavissa, sen jälkeen kun olet lähettänyt napakan ja aikuismaisen viestin, jossa kerrot miten naurettavana ja halveksittavana toimintana tuollaista pidät ja hirweesti sori, sua ei enää kiinnosta osallistua tuohon pelleilyyn hyvästi.

-Keskityt toipumaan (toivut kyllä.) Vuoden päästä voi v*tuttaa edelleen kun ajattelet asiaa, mutta olet jo paljon paremmassa jamassa. ELÄ elämääsi, ja ole onnellinen siitä, että pääsit tuollaisesta täysin selkärangattomasta, lapsellisesta luuserista eroon! Pidä hyvää huolta itsestäsi nyt, ei mitään hätää. Tuollaisten surkimusten juoruiluja ei kukaan fiksu ihminen ota todesta, ja niillä jotka ottavat ei yksinkertaisesti ole mitään väliä. Take care. <3

Vierailija
16/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairailta kuulostavat. Ei heitä kukaan täysjärkinen usko.

Vierailija
17/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta löytää kahjoja ja juttuja kahjoista. Ksnnannattaa tulla tänne, jos omassa elämässä menee joku pieleen. Usein huomaa ettei oma tilanne olekaan kovin paha.

Vierailija
18/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exän nyxä tehtailee lasuja minusta, ilmoittelee, että minulla on vakavia mielenterveysongelmia, olen henkisesti sairas ja lasten hyvinvointi on vaarassa kanssani. Hän itse kävi käsiksi lapsiini ja raivostui, kun vein asian eteenpäin. Tehtailu ja valehtelu alkoi siitä eikä toista päätä näy..

Vierailija
19/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan poliisille ilmoitusta

Vierailija
20/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakaraimplantit? 🤣

Mun ex oli selostanut mun uudelle, että oon kuulemma pettänyt sitä 8 eri miehen kanssa. En voinut kuin nauraa. Jos se alkais selostamaan jotain pakaraimplanteista niin nauraisin kippurassa 😂

Mikä sillä on jäänyt hampaan koloon?

Ihmettelen tuota uuttakin alkaa että miksi katselee ja suostuu kuuntelemaan sun mollausta, se on selkeä merkki siitä ettei ole yli susta. Itse en kuuntelisi minkäänlaista exästä jankkaamista hyvällä tai pahalla, varsinkaan haukkumista.

Pakaraimplantit, voi elämä 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi