Sanon jo valmiiksi heipat teille kaikille
Koska varmaankin rekisteröintipakko kohta taas astuu voimaan, ja silloin poistun palstalta lopullisesti.
Kiitän kaikista vuosista, hulluista, hauskoista, sääliä, vihaa, myötähäpeää, uteliaisuutta aiheuttavista ketjuista, joita olen saanut täältä lukea.(ensimmäisenä muistuu mieleeni esim. Varjostan miestäni, Uusi päävalmentaja niemi sekä Läksiäislaulut vieraille)
Kiitän myös avuista joita olen saanut milloin mihinkin omituiseen pulmaan tai kysymykseen, en edes muista mitä kaikkea olenkaan "tarvinnut" näiden vuosien aikana tietää...
-Ap-
Kommentit (7)
No elähän nyt hättäile, ei peli ole vielä menetetty.
Samoin, heipat kaikille minun puolestani, kiitos kuluneista 15 vuodesta täällä. Ehkä jossain tavataan!
Samoin. Harmitti eilen kun rekisteröitymispakko tuli, etten ehtinyt hyvästellä. Tämä on ollut hyvä palsta ja epätoivo iski, kun mietin että mistä milloinkin voi kysyä neuvoa.
Nyt voi taas kirjoittaa ilman kirjautumista. Tää onnea on! JEE!! :)
No mutta nythän tänne voi taas kirjoitella ilman rekkautumista! Käväisin kaksplussalla, mutta eipä se omalta tuntunut, kun yli 10 v on täällä pyörinyt..toivottavasti tää pysyy nyt näin, en todellakaan aio rekisteröityä. Sama täällä, monet naurut on täällä saanut nauraa, just tuo Uusi päävalmentaja-ketju tuli mullekin mieleen! Ja täältähän saa yleensä tiedon jostain uutisesta jo ennenkuin mikään media siitä ehtii uutisoida. Ja neuvoja voi kysyä pulmaan kuin pulmaan, saat hyviä ja huonoja vastauksia, mutta yleensä kuitenkin jotain. Täältä olen saanut tukea ja vinkkejä ja jos joku lyttää, niin sen jätän oman arvoonsa. Ei sitä kaikesta tartte mieltään pahoittaa.
Vielä en näköjään päässyt eroon palstasta ;) Saa nähdä kauanko tämä lysti jatkuu...
En oikeen syttynyt tuolle kaksplussalle, ehkä sitten jollekin ihan uudelle palstalle, jos sellainen joskus tulee. Mutta toistaiseksi täällä "kotona".
-Ap-
Älä lähde pois, tavataan Kaksplussalla.