Uskallanko sanoa satunnaiselle treffiseuralle...
Että kaipaan ja ikävöin häntä, kun en ole hänen seurassaan. Ja toivoisin treffailumme etenevän suhteeksi. Uskallanko sanoa? Ja voinko sanoa noin suoraan?
Vatsan pohjassa tuntuu kun pelkästään ajattelen häntä... on sellainen vahva tunne, että meidän kuuluu olla yhdessä.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:58"]
Ei sun tarvi muuta sanoa kuin että olet lopettanut suhteesi. Jos mies haluaa enemmän niin se toimii sen mukaan.
[/quote]
Ei miehen kaikkea pidä tehdä
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:22"]
Aloit tapailemaan uutta miestä vaikka olit itse vielä parisuhteessa. Hyi oksetus.
[/quote]
Kieltämättä tein väärin. Puolustuksekseni sanon, että tapailu alkoi tuttavuutena, eikä tarkoituksena ollut kiinnostua toisesta romanttisessa mielessä. Kaikki vain natsasi ja ihastus hiipi pikkuhiljaa päälle. Paheksuin ennen sortumistani ihmisiä, joille käy näin. Yritin kamppailla tunteitani vastaan ja unohtaa treffiseurani, mutta tunteet olivat niin voimakkaat, etten voinut unohtaa häntä. Tunnen teostani syyllisyyttä, mutta rakastumisen tunteilleni en voi mitään. ap
[/quote]
Kyllä muuten voi
Ihme vastauksia. Itse ainakin haluan toimia ja puhua kaikissa ihmissuhteistani suoraan. Jos joku mies ei halua minua sen takia kun kerron haluavani olla hänen kanssaan, niin saa mennäkin. Pääsenpähän sitten etsimään sitä OIKEAA miestä.
Kyllä olen ymmärtänyt, että kunnon miehet tykkäävät suorista naisista. Ei ruikuteta tai pelata.
Olen ollut niin monessa sopassa ja itsekin sekoillut ja toiminut itseäni vastaan ja koittanut epätoivoisesti pelata tunteilla, etten enää koskaan aio ryhtyä samaan uudestaan. Take it or leave it.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:30"]
Aloit tapailemaan uutta miestä vaikka olit itse vielä parisuhteessa. Hyi oksetus.
[/quote]
Kieltämättä tein väärin. Puolustuksekseni sanon, että tapailu alkoi tuttavuutena, eikä tarkoituksena ollut kiinnostua toisesta romanttisessa mielessä. Kaikki vain natsasi ja ihastus hiipi pikkuhiljaa päälle. Paheksuin ennen sortumistani ihmisiä, joille käy näin. Yritin kamppailla tunteitani vastaan ja unohtaa treffiseurani, mutta tunteet olivat niin voimakkaat, etten voinut unohtaa häntä. Tunnen teostani syyllisyyttä, mutta rakastumisen tunteilleni en voi mitään. ap
[/quote]
Kyllä muuten voi
[/quote]
Teoilleen voi, mutta ei tunteilleen. Ja miksi elää suhteessa toiseen, jos rakastaa toista? ap
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:41"]
Mitä tarkoittaa satunnainen treffiseura?
[/quote]
Ollaan tapailtu säännöllisen epäsäännöllisesti. Tilanne on ollut epävakaalla pohjalla, koska tapailun alkuvaiheessa olin parisuhteessa ja treffailu oli ystäväpohjalla. Ihastuin muutaman kuukauden tapailun jälkeen tähän treffikumppaniin ja sanoinkin sen. Tunne oli molemmin puolista, mutta treffailussa ei haluttu edetä pidemmälle, koska olin varattu. Taistelin pitkään tunnetta vastaan ja pyrin kuolettamaan sen. Nyt parisuhteeni on loppu ja olen selvittänyt ajatuksiani. Pelkään hypätä uuteen suhteeseen ja antaa tunteen viedä, mutta kyseinen treffiseura vaikuttaa elämäni mieheltä. En kuitenkaan tiedä, kuinka suorasukaisesti uskalla edetä ja mitä mies ajattelee tilanteesta nyt kun olen vapaa hyppäämään suhteeseen. ap
[/quote]
Eli petit edellistä miestäsi. Jos on viisas mies niin ei ole sinusta kiinnostunut
[/quote]
Noin voi sanoa. ap
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:46"]
kysy suoraan niin selviää.
[/quote]
Näin ajattelin. Ei jää ainakaan kummallekaan epäselvyyksiä, missä mennään. ap
[/quote]
No onko se toinen osapuoli ihastunut suhun? Vaikutat olevan pahoissa harhoissa.
Huoh taas joku joka luulee panetusta rakkaudeksi.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:34"]
Jos olet nainen niin ei kannata sanoa. Jos olet mies niin anna palaa.
[/quote]
Mitenköhän se on eri onko mies vai nainen?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:32"]
Että kaipaan ja ikävöin häntä, kun en ole hänen seurassaan. Ja toivoisin treffailumme etenevän suhteeksi. Uskallanko sanoa? Ja voinko sanoa noin suoraan?
Vatsan pohjassa tuntuu kun pelkästään ajattelen häntä... on sellainen vahva tunne, että meidän kuuluu olla yhdessä.
[/quote]
Tietenkin sanot. Ei sitä nyt kannata hiljaa olla. Mies voi luulla että et ole kiinnostunut ja jättää sinut
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:48"]
Ei kannata sanoa, mies pelästyy ja juoksee pakoon, on ne sellaisia arkapupuja. Näytä tunteesi toisin, anna ymmärtää, että ymmärrät antaa. Yleensä heteromiehet pitävät eroottisista ja hieman salaperäisistä naisista. Maltti on valttia, ainakin aluksi.
[/quote]
Miksi tuollaista teatteria?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:41"]
Mitä tarkoittaa satunnainen treffiseura?
[/quote]
Ollaan tapailtu säännöllisen epäsäännöllisesti. Tilanne on ollut epävakaalla pohjalla, koska tapailun alkuvaiheessa olin parisuhteessa ja treffailu oli ystäväpohjalla. Ihastuin muutaman kuukauden tapailun jälkeen tähän treffikumppaniin ja sanoinkin sen. Tunne oli molemmin puolista, mutta treffailussa ei haluttu edetä pidemmälle, koska olin varattu. Taistelin pitkään tunnetta vastaan ja pyrin kuolettamaan sen. Nyt parisuhteeni on loppu ja olen selvittänyt ajatuksiani. Pelkään hypätä uuteen suhteeseen ja antaa tunteen viedä, mutta kyseinen treffiseura vaikuttaa elämäni mieheltä. En kuitenkaan tiedä, kuinka suorasukaisesti uskalla edetä ja mitä mies ajattelee tilanteesta nyt kun olen vapaa hyppäämään suhteeseen. ap
[/quote]
Eli petit edellistä miestäsi. Jos on viisas mies niin ei ole sinusta kiinnostunut
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 00:02"]
Ota asia puheeksi. Mitä siitä voi seurata? Joko mies vastaa tunteisiisi tai sitten ei. Olisit ainakin vapaa tuosta jahkailusta ja voisit siirtyä taas elämässä hiukan eteenpäin, hiukan huolettomampana. Jahkailuun ja epävarmuuteen on helppo hukata pitkä aika tai jopa elinikä turhaan. Mies pitää sinusta ainakin jollain asteella koska on halunnut viettää aikaa kanssasi, joten turhaan pelkäät nöyryytystä. Sinulla ei ole mitään menetettävää! Tsemppiä, ole oma itsesi rohkeasti <3
[/quote]
Totta puhut. Noin täytyy tehdä. <3 ap