Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksatko itse sähkölaskun vai maksaako kela?

Vierailija
01.11.2021 |

Mä maksan itse

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela gold maksaa sähkön, vuokran (mitä jää maksettavaksi asumistuen jälkeen), veden, puhelimen, lääkkeet, matkakortin ja kotivakuutuksen. Sen lisäksi saan 230 e/kk käyttörahaa, jolla ostan ruoat.

Aika vähän jää käyttörahaa, -40% alennettu tt-tuki?

Mulla edunvalvonta ja saan sieltä joka viikko 55 e käyttörahaa. Kela ja edunvalvoja hoitaa kaikki muut. Saan lämpimän lounaan myös arkipäivinä päiväkeskuksesta.

Tupakointi oli pakko lopettaa kolme vuotta sitten, kun jouduin edunvalvontaan. Valvoja selitti, ettei rahat riitä tupakkaan.

Vierailija
22/31 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela gold maksaa sähkön, vuokran (mitä jää maksettavaksi asumistuen jälkeen), veden, puhelimen, lääkkeet, matkakortin ja kotivakuutuksen. Sen lisäksi saan 230 e/kk käyttörahaa, jolla ostan ruoat.

Mulla edunvalvonta ja saan sieltä joka viikko 55 e käyttörahaa. Kela ja edunvalvoja hoitaa kaikki muut. Saan lämpimän lounaan myös arkipäivinä päiväkeskuksesta.

Tupakointi oli pakko lopettaa kolme vuotta sitten, kun jouduin edunvalvontaan. Valvoja selitti, ettei rahat riitä tupakkaan.

Aaa ok. No ihan hyvinhän tolla pärjää jos kaikki tärkeä maksetaan. Saat varmaan lisää jos on pakko hankkia vaikka talvitakki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn aina rahapäivänä syömässä mäkkärissä bicmac aterian. Se on mun arjen luksusta. Muut rahat menee kauppaan, paitsi lauantaina ostan sun yhden rivin lottoa. Kerran sain viidellä oikein 36 euroa.

Vierailija
24/31 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa toimeentulotukea joten maksan itse. Viimeksi sähkölasku oli jotain 210e.

T. Työtön

Vierailija
25/31 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan ja on lähes 500 euroa/kk.

Vierailija
26/31 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Kela pyyhkimään perseenkin? Ei ihme ettei työt maistu.

Vierailija
27/31 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaa ok. No ihan hyvinhän tolla pärjää jos kaikki tärkeä maksetaan. Saat varmaan lisää jos on pakko hankkia vaikka talvitakki?

Ei, kun kunnan sossun kanssa käydään joka kevät ja syksy vaatekaupassa ja hankitaan mitä nyt sattuu tarvitsemaan.

Vierailija
28/31 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... saan asumistukea mutta maksan veroja enemmän kuin se tuki.

Vierailija
29/31 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan. En usko että Kela maksaisi kun saan ihan kivan summan palkkaa joka kuukausi.

Vierailija
30/31 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko Kela pyyhkimään perseenkin? Ei ihme ettei työt maistu.

Puhelin, sanomalehti,sähköt,vesilaksun, vuokran ja vakuutuksen maksaa kela. Toimintatukea saan siihen päälle 730e kuukaudessa. Sillä maksan ruuan ja HKL kortin. Ei maistu työt, ei.

Vierailija
31/31 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kaikki laskuni itse mutta saan toimeentulotukea kun toimitan laskut ja muut liitteet Kelaan. Kun maksan itse tiedän että laskut on varmasti maksettu eikä Kela pääse sotkemaan tukieni lisäksi vielä laskujanikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän