Äitini lähettää turhanpäiväisiä viestejä?
Tyyliltään : "Moi. Kävin just kaupassa. Ihana ilma"
"Naapuri sanoi sitä ja tätä,,,,"
"Leivoin juuri ihanaa kakkua"
"Lähden juuri nyt lenkille"
Onko tämä normaalia äideiltä että tulee pitkin viikkoa? Muutin noin vuosi sitten omilleni. Joskus en tiedä mitä noihin vastata?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Haluaa pitää yhteyttä, kertoilee kuulumisiaan. Toivoo varmaan, että sinäkin joskus tekisit näin.
Kolmesti viikossa? Monta kertaa...? Onko järkeä jos ei ole niin tärkeää asiaa?? Yleensä vaan vastaan "joo" kun en tiedä mitä muuta.
No kyllä sitä voi jutella vaikka kaikki ei ole ns tärkeää
Äiti on lähetellyt mulle tuollaisia viestejä niin kauan kuin on whatsappia käyttänyt :'D. Välillä tulee ihan asiaakin, mutta usein jotain tollasta, ja välillä lähettelen sellaisia itsekin. Ja 20 vuotta olen omillani asunut.
Ilmeisesti on kahdesti rokotettu, se vaikuttaa käytökseen.
Ahtisaarikin sai alzheimerin kun sairastu ja rokottettin.
Mitä sitten saisi viestitellä!
Isä kuoli eilen
Mummo on sairaalassa
On. Äitini soitti ja varmisti, olenko syönyt, muistutti itsenäisyyspäivästä ja varmisti, koska tulen kylään.
Mummi kysyi tädiltäni, onko tädillä villahousut. Täti oli 60-vuotias.
Äitiä ei enää ole, joten oikeasti kaipaan hänen soittojaan ja viestejään. :)
"Kaunista on, hyvää viikonloppua!"
"Terveisiä naapurille!"
"Olin eilen uimassa ja vesi oli piristävän viileää."
jne.
Valitatte sitä että äidit kirjoittelevat pieniä viestejä???? Hitto jos mun lapset valittaisivat, lakkaisin kirjoittamasta! Ei teillä ole kaikki muumit laaksossa kun tuommoisesta pitää valittaa! Hävetkää! Ja miettikää että jonain päivänä hän ei ole enää paikalla kirjoittamassa!
Voit sanoa äidillesi suoraan noista viesteistä,jos ärsytää?Sopikaa soitatte toisillenne.Äitisi kenties on yksinäinen ,hänelle siksi tärkeää tidotaa kaupassa käynti ymm.Kuka sen tietää? Joka tapauksessa äitikin on ihminen ja hänelle voi suoraan puhua asiat mitä hänessä ärsytää. Äitinä,mumona en ole some. En F:B. Tietoinen valintani en hankinut älypuhelin. Joten minulla ri wahtsappi. Joten en rasita yksin yksinäisiä heitä sillä. Mutta eivät minuakan rasta viestein,puheluin kukaan. Juuri siksi kun en ole siellä missä kaikki ovat Watsapp / F.B. saan olla ihan rauhassa ja he minulta. Kukan ei perääni kysele tai soita. Lennän katoon jos joskus puhelin soi : Mikä se on ääni? Kunnes tajuan perus kännyni,johon ei edes kuvaviestiä voi lähetää ja johon ei netti toimintaa saa. Toisalta itse onelinen ,elämän elämä ilman äly puhelin ja kenties sen liika käyttö? Tytväisiä oletan myös läheiseni. Ei tarvitse selän takana puhua, hitto taas se riivaa watsapp
On normaalia. Haluaa pitää yhteyttä, kertoilee kuulumisiaan. Toivoo varmaan, että sinäkin joskus tekisit näin.