Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin odottaa treffiseuralaisen viestiä treffien jälkeen?

Vierailija
11.01.2015 |

Pitkän parisuhteen loppumisen jälkeen uskaltauduin treffimaailmaan. Tapasin aivan ihanan miehen eilen ja jalat meni alta. Luulisin että hän tunsi samaten, ellei ollut ihan älyttömän hyvä näyttelijä. Treffien jälkeen halattiin ja sanoin että toivottavasti tavataan uudestaan.

Milloin voisin odotella miehen viestiä? Tästä on niin pitkä aika kun oon viimeksi treffaillut etten tiedä mitä odottaa. Hänestä ei ole vielä ainakaan kuulunut mitään. Edellisen kerran treffailin entistä aviomiestä. Hän oli hyvin ohjat käsiinsä ottava ja ilmoitti kiinnostuksensa heti meidän ensimmäisen tapaamisen jälkeen. 

Mitä ootte mieltä? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin 13v liitosta. Treffimaailma oli muuttunut nettiin. Tein tilin ja löytyi sieltä peräjälkeen 3naista ketkä ilmoitti 30min sisään että kiinnostaa. Kaikki olivat todella korkeasti koulutettuja ja mietin miten pärjään peruskoululaisena heidän kanssaan. Hyvin meni ja piparia tuli. Tämä paras josta en meinaa päästä yli oli todella kiireinen ja sai kaiken lisäksi opiskelupaikan 1 vuodeksi. Nyt kun naistenpäivä on tulossa niin aijon lähettää hänelle ruusukimpun töihin. Saas nähdä tajuaako keneltä se on😉. Nimeä en korttiin laita.

Vierailija
22/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko Romanssi ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo siis tämäkin. Kukaan nainen enää Suomessa ajattele, että miehen pitää ottaa yhteyttä. Naurettavaa pelaamista, mutta onneksi on provo.

Hah. Nämä peukutukset kyllä osoittaa, että naiset valittaa pelureista, vaikka ovat sitä itse.