Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä kuukuppi sopisi mulle?

Vierailija
11.01.2015 |

Testattu Luneten pienin. Jouduin leikkaamaan antennin kokonaan, silti kuppi jää aikalailla emättimen suulle. Eli kuppi voisi olla myös lyhyempi.. Ongelmana kuitenkin se, että kuppi painas virtsarakkoa. Olen käyttänyt useiden menkkojen ajan kuppia, koittanut työntää enemmän taakse tai muuten eri suuntaan. Jatkuva tunne kovasta pissahädästä, urheilu mahdotonta. Välillä rakossa oikeasti ollut paljon pissaa, mutta se ei vaan tule ulos ennen kupin poistamista. Eikö kuppi sovi mulle ollenkaan? Haluisin koittaa vielä eri mallia. En oo synnyttänyt ja menkat erittäin niukat, eli mahdollisimman pieni kuppi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ehkä ole tarpeeksi kuukupin käyttäjiä. Kannattaa varmaan laittaa viesti kuukupittelijoiden sivulle (vai mikä se olikaan). Mulla on Luneten pieni, mutta rakko tyhjenee ihan hyvin ja kuppi menee kokonaan sisälle antenneineen päivineen. En osaa neuvoa tohon sun ongelmaan. Kupittelijoissa saatetaan tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka menisit ihan apteekkiin ja sieltä kysyisit. Tai sit kvg

Vierailija
4/4 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:38"]Jospa vaikka menisit ihan apteekkiin ja sieltä kysyisit. Tai sit kvg
[/quote]

Niin ja kokemuksia ei saisi kysyä keskustelupalstoilla :)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme