Siis mikä tää juttu on...?
En tajua vielä tätä palstaa. Miks joissain keskusteluissa on kommenttina pelkkä numero? Usein 2....
Ja jos ketjuun kirjoittaa sen aloittanut tyyppi, merkkaako se itsensä siis av vai ap ja mitä ne meinaa?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:40"]Mobiiliversiossa on joku vika. Tokalle sivulle ei pääse kuin kirjoittamalla jotain joten ihmiset kirjoittavat 2.
[/quote]
Pääsee myös laittamalla osoitteen loppuun /sivu/2 .
Kyllä mä vaan pääsen puhelimellani ihan ilman ongelmia mille sivulle vaan. Mikä käyttis teillä on jotka ette pääse? Mulla on Windows.
Joo, kaikilla ei toimi mobiilin kakkossivu ilman ongelmaa.
Ketjun aloittaja on ap (ja sillä sitten voi "allekirjoittaa" oman ketjunsa viestejä) ja avlla taas viitataan tähän palstaan; Aihe Vapaaseen (esim av-mamma on aihe vapaalla pyörivä ihminen)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:40"]Mobiiliversiossa on joku vika. Tokalle sivulle ei pääse kuin kirjoittamalla jotain joten ihmiset kirjoittavat 2.
[/quote]
[/quote]
Sori, ei toimi tääkään kaikilla.
Luulin että av tarkoittaa aloitusviestiä... Mistä ap sit tulee!?
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:40"]Mobiiliversiossa on joku vika. Tokalle sivulle ei pääse kuin kirjoittamalla jotain joten ihmiset kirjoittavat 2.
[/quote]
[/quote]
Sori, ei toimi tääkään kaikilla.
[/quote]
Ja niitä 2-viestejä pommittamalla keskustelu jatkuu nopeammin kolmannelle sivulle, jolloin ongelma katoaa :)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:10"]
Luulin että av tarkoittaa aloitusviestiä... Mistä ap sit tulee!? Ap
[/quote
Alkuperäinen (kirjoittaja)
mut fiksuna ihmisenä voisi silloin siirtyä täysversioon, jossa sitä ongelmaa ei ole. niin mäkin teen kun olen mobiilissa ja seuraan ketjua jossa eka sivu tulee täyteen. sorry! mut alkaa ne kakkoset ym. merkinnät ottaa jo päähän.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:10"]
Luulin että av tarkoittaa aloitusviestiä... Mistä ap sit tulee!? Ap
[/quote
Alkuperäinen (kirjoittaja)
[/quote]
Eihän ole kun tunnettu Ari-Pekka, joka aina muuntautuu eri henkilöksi :-) tosi aktiivinen palstailija
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:20"]mut fiksuna ihmisenä voisi silloin siirtyä täysversioon, jossa sitä ongelmaa ei ole. niin mäkin teen kun olen mobiilissa ja seuraan ketjua jossa eka sivu tulee täyteen. sorry! mut alkaa ne kakkoset ym. merkinnät ottaa jo päähän.
[/quote]
Tääkään ei toimi kaikilla, esim. mulla vaihtuu automaattisesti mobiiliksi kun lataa uuden sivun.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:20"]
mut fiksuna ihmisenä voisi silloin siirtyä täysversioon, jossa sitä ongelmaa ei ole. niin mäkin teen kun olen mobiilissa ja seuraan ketjua jossa eka sivu tulee täyteen. sorry! mut alkaa ne kakkoset ym. merkinnät ottaa jo päähän.
[/quote]
Mä yritän käyttää täysversiota, mutta välillä ketjuja avatessa aukeaa väkisin mobiiliversio ja joskus taas täysversio. Jos aukeaa moviiliversio, silloin taas en voi kommentoida ollenkaan, kun varmenne puuttuu. Tähän ketjuun sattui tulemaan täysversio, joten kommentointi onnistuu.
Mobiililaitteella ei pääse kakkossivulle kuin kommentoimalla, esim sitten 2.
Mobiiliversiossa on joku vika. Tokalle sivulle ei pääse kuin kirjoittamalla jotain joten ihmiset kirjoittavat 2.