Koronaa Attendon Telkänsiivessä Jyväskylässä
Vanhusten palvelutalo Telkänsiivessä on todettu useita koronatapauksia, kertoo eilinen Keskisuomalainen. Siellä on laajat eristykset 13.11. asti.
Tietääkö joku enemmän?
Kommentit (24)
Näyttäisi olevan Attendon palvelutalo.
Oliko rokotevastainen käynyt viemässä "tuliaisen" monisairaille vanhuksille? Tuotahan ne harrastaa.
Olen ymmärtänyt että tauti ois tullut jonkun henkilökunnan mukana kun oli sairaana töis muutaman tunnin ja sitten ilmeni tämä tauti…?
No kun ei ole rokotuspakkoa, niin näin voi käydä. Todella surullista menettää omainen, kun joku ääliö ei suostu rokotukseen.
Vierailija kirjoitti:
No kun ei ole rokotuspakkoa, niin näin voi käydä. Todella surullista menettää omainen, kun joku ääliö ei suostu rokotukseen.
No mitenkäs kun joku "ääliö" ei ota influenssarokotuksia ja senkin takia pitkän tartuntaketjun päässä joku vanhus saa tartunnan ja kuolee? Missä moraalisaarnaajat tällöin piileskelevät?
Ja jos et edelleenkään ole oppinut: myös rokotetut sairastuvat ja tartuttavat.
https://www.google.com/amp/s/api.nationalgeographic.com/distribution/pu…
Miten voi joku mennä oireisena töihin palvelutaloon? Ei voi olla todellista! Sille ei voi mitään, jos oireettomana tartuttaa, jos on parhaansa tehnyt suojatakseen.
Eipä yllätä, kun kyseessä Attendo. Kouluttamattomia töissä, liian vähän henkilöstöä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi joku mennä oireisena töihin palvelutaloon? Ei voi olla todellista! Sille ei voi mitään, jos oireettomana tartuttaa, jos on parhaansa tehnyt suojatakseen.
Missä lähde tälle että joku on mennyt oireisena palvelutaloon?
Attendo ei välitä muusta, kuin voitosta. Ottavat töihin kenet tahansa, kuka halvimmalla suostuu. Suosivat ulkomaalaisia, jotka eivät ymmärrä asioista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oliko rokotevastainen käynyt viemässä "tuliaisen" monisairaille vanhuksille? Tuotahan ne harrastaa.
Hävisikö sinulta aivot rokotteen myötä? Et edelleenkään tajua, että todennäköisin tartuttaja on juurikin rokotettu kuin rokottamaton. Rokotetut kantavat tautia oireettomina eteenpäin. Rokottamattomat (ainakin järkevimmät heistä) tajuavat oireisina pysyä kotona.
Attendolla töissä ulkomaalaisia, jotka tekevät työt halvalla. Eivät palkkaa koulutettuja, jotka tietävät oikeutensa. Voitontavoittelu tärkeintä, viis koronasta. Hys hys.
Onneksi mun vanhemmat ovat jo kuolleet. Haastaisin koko hoitopaikan ja etenkin hoitajat oikeuteen kuolemantuottamuksesta tai taposta, jos mun omainen menehtyisi palvelutalossa koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun vanhemmat ovat jo kuolleet. Haastaisin koko hoitopaikan ja etenkin hoitajat oikeuteen kuolemantuottamuksesta tai taposta, jos mun omainen menehtyisi palvelutalossa koronaan.
Entäs jos olisivat menehtyneei influenssaan tai normiflunssaan? Johonkinhan hauraiden vanhusten täytyy kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitenkäs kun joku "ääliö" ei ota influenssarokotuksia ja senkin takia pitkän tartuntaketjun päässä joku vanhus saa tartunnan ja kuolee? Missä moraalisaarnaajat tällöin piileskelevät?
Ja jos et edelleenkään ole oppinut: myös rokotetut sairastuvat ja tartuttavat.
Hoitohenkilökunnalla on velvoite ottaa influenssarokotus. Siksi on vähän outoa, että samaan ei ole pystytty koronan kanssa.
Rokottamattomien epidemia.