Mitä tehdä kun Jari Sillanpää soi päässä taukoamatta?
Apuja kehiin mammat!
Kommentit (16)
Mitä tapahtui kun Jari Sillanpää tuli Joensuuhun?
- Joe meinasi tukehtua
Sain jouluna - en kuitenkaan Jartsalta itseltään - Jarin uusimman cd:n ja on niin hyvää kamaa taas, että kun pari kertaa kuuntelee, taatusti päässä soi, mutta Jarin tuntien yläpäässä, mikä ei minua haittaa, koska Jartsa on paras suustaan.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 08:37"]Who gets the dogs out wufff wuffff who....
[/quote]
Who LET the dogs out... Yritä saada edes soimaan oikein... ;-
Mullakin soi aina Jari päässä, enkä tiedä mistä se sinne on tullut kun en kuuntele iskelmää. Aina kun lähden autolla ajamaan, niin päässä alkaa pyöriä "kaduilla tuulee" ja yleensä myös huomaamattani ääneen hyräilen sitä autossa. :(
Joku tietty biisi vai koko tuotanto? Jos vaan yksi biisi niin korvamadon saa kuulemma sillä pois että kuunteleen sen biisin jostain.
Mulla soi yks kasarihitti päässä aamuyön. Hyvä biisi mut olisin kyl mielummin nukkunut.
Jari sillanpää on ihana ihminen lauluja aina paljon olen kuulolla aina välillä on jotain rakkautta ilmassa vielä enemmän sun laulusi on ihanaa kuuteleevaa jari laulaa hyviä kappaletta on hänelle tärkeitä lauluja aina sinä jari kulta olet aina suosittu laulaja on mahtavaa ihminen sinä jari sillanpää rakkaani oot aina joka ilta soittelen lauluja aina iltasin soittelen
Minulla Kake Randelin.