Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muissa pankeissa yhtä törkeät palvelumaksut kuin Poppankissa?

Vierailija
01.11.2021 |

Euro tilistä, 5€ kortista ja 4€ verkkopankista joka kuukausi. Ja lisäksi jos maksat jonkin muun kuin verkkolaskun tai maksat verkkokaupassa suoraan tililtä, menee 15 senttiä/tapahtuma. Onko muissa pankeissa samanlaiset maksut?
Olen kyllä varmasti pohjasakka-asiakas, kun ei ole lainoja tai sijoituksia tms. mutta aika rajulta tuntuu silti.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda pankkia. S-pankissa kk-maksu on 5 euroa, ei muita kuluja (Debit S-etukortti).

Nordean kk-maksusta en tiedä - mutta ellei tilillä ole kuukauden aikana lainkaan tapahtumia, kk-maksua ei velouiteta.

...Toista se on POP-pankin kanssa, joka voi lähettää sinulle laskun vaikka puolen vuoden maksamattomista palvelumaksuista (vaikket siis olisi laskutusaikan käyttänyt tiliä lainkaan, ei tapahtumia) korkoineen. 

Mulla ei oo kyl mitään 5e kuluja s pankissa.

Vierailija
22/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nykyään S-pankkikin ota palvelumaksut...

Eli ei taida olla?

On. Kesällä oli ilmainen tili, syyskuusta alkaen taisi tulla se 5 euron kuukausittainen palvelumasku.

Onkohan Nordea nyt halvin? 2 euroa/kk?

Elä kehtaa valehdella. Nordea laskuttaa 11e joka kuukausi. S pankki ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nordea on ilmainen, S pankki myös. S pankin mobiilipalvelut on tosin niin kauheat ettei niihin halua koskea ilman pakkoa. 

Minulla menee nordeassa yli 7 eur. Palvelumaksuja kk.

Hinnat ei siis ole samat kaikille, mulla Nordea 4.50€/ T:M42

Vierailija
24/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asiakkuudesta. Itse en maksa Nordeasta mitään koska on laina siellä. S-pankki on ihan muuten vaan ilmainen eikä riipu mistään muista palveluista.

Vierailija
25/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä pankit on alkanu rokottaan asiakkaita palvelumaksuilla. Tympäsee touhu.

Mitään palveluahan ei niillä palvelumaksuilla edes saa. Pankeissa ei saa asioida ja rahaa pitäisi olla paljon tilillä, että kelpaa. Muuten katsotaan nenänvartta pitkin. 

Vierailija
26/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda pankkia. S-pankissa kk-maksu on 5 euroa, ei muita kuluja (Debit S-etukortti).

Nordean kk-maksusta en tiedä - mutta ellei tilillä ole kuukauden aikana lainkaan tapahtumia, kk-maksua ei velouiteta.

...Toista se on POP-pankin kanssa, joka voi lähettää sinulle laskun vaikka puolen vuoden maksamattomista palvelumaksuista (vaikket siis olisi laskutusaikan käyttänyt tiliä lainkaan, ei tapahtumia) korkoineen. 

Mulla ei oo kyl mitään 5e kuluja s pankissa.

Ei ole mullakaan S-pankissa mitään kuluja. Aikanaan vaihdoin tilin Nordeasta S-pankkiin kun tajusin, että maksan tyhjästä. Ei niillä palvelumaksuilla mitään palvelua saa. Kettuilua korkeintaan. 

Vierailija
27/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-pankki ei ota palvelumaksuja, säästää 100e vuodessa muihin

pankkeihin verrattuna

Vierailija
28/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko s pankissa maksuja ollenkaan vai ei????

Vierailija
29/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.s-pankki.fi/fi/arjen-raha-asiat/verkkopankki/palveluhinnasto

Vierailija
30/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.s-pankki.fi/fi/arjen-raha-asiat/verkkopankki/palveluhinnasto

Kukaan ei voi mitään yleispätevää vastausta antaa, koska tämä riippuu mitä kaikkea tarvitset pankista. Ja S-pankin kohdalla olennaista on se, oletko asiakasomistaja. Itelläni on S-pankissa kolme tiliä, Debit/Credit kortti ja nettipankki. Enkä maksa heille yhtään mitään kuukaudessa. Jos joskus olen tarvinnut luottopuolta, olen senkin maksanut pois ennen kuin lasku tulee. Ja tällöin siitäkään ei oteta maksua.

Vierailija
31/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, on siis ihmisiä jotka maksaa pankkipalveluista.

Vierailija
32/37 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankissa omistaja-asiakkaat saavat säästöistä ja muusta OP-bonuksia millä maksetaan tiliin kuuluvia menoja. Itselläni on rahastoissa vain 200 ja säästötilillä tasan 11.000 mikä tarkoittaa että käytännössä pankki on ilmainen.

Vierailija
33/37 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pop-pankilla on palvelukonttori paikkakunnalla. Saa palvelua paikan päällä. S-pankilla ei ole palvelua edes laskua ei saa maksaa konttorissa. Vanhat ihmiset haluavat käydä pankissa. Minulla ei ole pankkikorttia. Käytän käteistä. Muuten olen miljonääri, koska olen vanhus ja saanut perintöjä.

Vierailija
34/37 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ruoka on kallistunut, niin pankin palvelumaksut ottavat kupoliin yhä enemmän.

Vierailija
35/37 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa pankit, montako litraa maitoa saisi palvelumaksujen sijaan?

Vierailija
36/37 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei S-Pankissa ole mitään vitosen maksua. Peruspankkipalvelut ei maksa mitään.

Vierailija
37/37 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei mene Nordeassa minkäänlaista maksua, mutta tämä riippuu tosiaan asiakkuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä