Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkistä tukea kaipaisin

Vierailija
01.11.2021 |

Istuin lauantaina autossa, missä oli todella kuiva ilma. Ja kurkku ja nenän limakalvot kuivui. Menin su vanhemmilleni (autolla), tunnin matkan sinne ja takas ja taas se kuiva ilma ärsytti.

Nyt olen kipee siten, että mulla on keuhkoputkentulehduksen oireet. Poltan tupakkaa. Pelkään, että jos mulla onkin korona ja äiti tai isä kuolee mun takia...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän, että kirjoittaisitte vain asiallisesti. Mulla on jo ennestään mt-ongelmia, enkä toivo kirjoittelun lisäävän niitä.

Vierailija
2/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt koronatestissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt koronatestissä.

Kaksi rokoteannosta saaneita ei enää ohjata testiin, jos on lievät oireet. Mulla ei ole kuumetta.

Vierailija
4/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu.

Vierailija
5/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieni todennäköisyys, että kyseessä olisi korona. Jos jostain syystä olisi, niin se yleensä esiintyy pienenä nuhana tai oireettomana. Hengissä selviää kotain 99,97%. Turha pelätä, kaikki tilastot ovat puolellasi.

Vierailija
6/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pieni todennäköisyys, että kyseessä olisi korona. Jos jostain syystä olisi, niin se yleensä esiintyy pienenä nuhana tai oireettomana. Hengissä selviää kotain 99,97%. Turha pelätä, kaikki tilastot ovat puolellasi.

Mut jos mulla olisi niin mun vanhempien rokotteet on jo heikenneet, kun tokasta annoksesta on heillä 6 kk ja ovat jo iäkkäitä. Tää on se, mikä ahdistaa. Altistun työssä voimakkaasti pölylle ja sekin on voinut tehdä tän infektion heikkoihin, unohtamatta tupakkaa ja auton kuibaakin kuivempaa ilmaa.

Vierailija
7/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta syödä D- vitamiinia vähintään 100 mikrogrammaa/vrk.

Vierailija
9/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan 3. piikkiä ota. Eläinkokeissa mrna rokotteet tuhosivat eläinten oman luonnollisen immuniteetin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi