Henkistä tukea kaipaisin
Istuin lauantaina autossa, missä oli todella kuiva ilma. Ja kurkku ja nenän limakalvot kuivui. Menin su vanhemmilleni (autolla), tunnin matkan sinne ja takas ja taas se kuiva ilma ärsytti.
Nyt olen kipee siten, että mulla on keuhkoputkentulehduksen oireet. Poltan tupakkaa. Pelkään, että jos mulla onkin korona ja äiti tai isä kuolee mun takia...
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Käyt koronatestissä.
Kaksi rokoteannosta saaneita ei enää ohjata testiin, jos on lievät oireet. Mulla ei ole kuumetta.
Aika pieni todennäköisyys, että kyseessä olisi korona. Jos jostain syystä olisi, niin se yleensä esiintyy pienenä nuhana tai oireettomana. Hengissä selviää kotain 99,97%. Turha pelätä, kaikki tilastot ovat puolellasi.
Vierailija kirjoitti:
Aika pieni todennäköisyys, että kyseessä olisi korona. Jos jostain syystä olisi, niin se yleensä esiintyy pienenä nuhana tai oireettomana. Hengissä selviää kotain 99,97%. Turha pelätä, kaikki tilastot ovat puolellasi.
Mut jos mulla olisi niin mun vanhempien rokotteet on jo heikenneet, kun tokasta annoksesta on heillä 6 kk ja ovat jo iäkkäitä. Tää on se, mikä ahdistaa. Altistun työssä voimakkaasti pölylle ja sekin on voinut tehdä tän infektion heikkoihin, unohtamatta tupakkaa ja auton kuibaakin kuivempaa ilmaa.
Kannatta syödä D- vitamiinia vähintään 100 mikrogrammaa/vrk.
Älä ainakaan 3. piikkiä ota. Eläinkokeissa mrna rokotteet tuhosivat eläinten oman luonnollisen immuniteetin.
Pyydän, että kirjoittaisitte vain asiallisesti. Mulla on jo ennestään mt-ongelmia, enkä toivo kirjoittelun lisäävän niitä.