Kuinka moni teistä av-mammoista??
Niin, elikäs kuinka moni teistä av-mammoista tunnustaa olevansa ihan oikeastikin palstan kulmakivi, eli ehta, rakastettu ja vihattu av-mamma? Vai lymyilettekö vain nimimerkin suojissa, ja olet oikeasti vaikka mies? Tai vela? Tai jotain muuta maan ja taivaan välillä?
Itse voin tunnustaa, että en ole nimimerkkini arvoinen, olen kyllä nainen, mutta mulla ei ole lapsia. Ja noh, käyn täällä muutenkin silloin tällöin vain huvin vuoksi, harvakseltaan kommentoin, ja olen aikaisemmin aloittanut muistaakseni yhden keskustelun. Mutta siis eihän tätä mahdollisuutta voinut ohittaa!
Kommentit (16)
Kukaan ei tunnusta, kun tossa edessä on toi kuvaillaan av mamma keskustelu, auts.
No olen kyllä nainen ja lapsikin löytyy.
Lapsia ei löydy mutta henkisesti samaistun vahvasti av-mammaan. Olen varmaan siis trans-avmamma?
Riippuu määritelmästä, olen äiti, käyn täällä joskus hiukka fanaattisestikin keskustelemessa, ja melko usein, tää on koukuttava palsta! Mutta sitten jos katsoo tota toista keskustelua niin ei ole kanapersetukkaa, käyn töissä, samoin mies, ei olla sossuasiakkaita jne. Hmm..mutta koen silti olevani jonkinlainen palstamamma, vaikka en sitten varmaan niillä kriteereillä, mitä osalle ekana tulee mieleen. Palstamammat kunniaan kuitenkin!
Kutonen jatkaa vielä, siis AV-MAMMAT kunniaan!
Nainen ja lapsia löytyy. Melkein olen myös siiderivalas :P
Olen pyörinyt näillä palstoilla vuodesta 1997 eli aloitin jo muinaisen isien palstan aikoihin, jolloin naiset valtasivat itselleen vastakkaiselle sukupuolelle tarkoitetun sivuston. Olen kestänyt lukuisia erilaisia muutoksia, uudistuksia, matemaattisia varmistuksia ja nyt vielä tämän kirjautumisen. Olen päättänyt pysyä täällä vielä kaksi vuotta hinnalla millä hyvänsä, koska sen jälkeen minulle voi anoa Suomen valkoisen ruusun ritarikunnan suurristiä tai jotain muuta mitalia ensiluokkaisesta toiminnasta maan äitien puolesta. Olen elävä veteraani ja aito av mamma.
Oon nainen, lapsia ja ylipainoinen, nää tuntuu jo riittävän täällä, joten hell yeah!
Joskus aikanaan ensimmäistä lasta odotellessa 1999-2000 taitteessa kirjauduin tänne. En muista tunnuksiani, mutta en juuri käyttänytkään niitä, kun olin aikanaan enemmän muualla. Koen itseni aidoksi neljällä lapsella varustetuksi av mammaksi.
Olen ihan nainen ja lapsiakin löytyy. Ja jestas, ylipainoinenkin vielä ;)
Täällä nainen, lapsia ja kauhistus sentään, lyhyet hiukset, eiks se jo riitä?
Täällä yks mies joka hieman,an hu?alssa
Olen aito av-mamma, koska olen nainen jolla on lapsia.
Vai olenko? Tein kerran testin, joka lupasi kertoa kuka olen, kun vastaan ensin muutamaan kysymykseen. Tulos väitti minua noin 20-vuotiaaksi mieheksi.