Lue keskustelun säännöt.
Onkohan joku ottanut AP:n nimimerkikseen ;)
Kommentit (3)
Ei oo kaikki.. Uskalla olla erilainen, hähää
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
AP nimimerkki on liian lyhyt. Pitää olla väh. 3 merkkiä. Kokeilin.
Ni miksi olisi, kaikki kun ovat AV Mammoja :)