Nyt mulla on 4 nimimerkkiä!
Kommentit (16)
Hyvä! Mä en vain jaksa, tyydyn tähän yhteen vaikka nolottaakin.
[quote author="av mamma" time="09.01.2015 klo 23:03"]Hyvä! Mä en vain jaksa, tyydyn tähän yhteen vaikka nolottaakin.
[/quote]
Sullahan on just paras nimimerkki :D
Minäkin tyydyn tähän yhteen jos vaan toimii...
Rekisteröitymisessä meni lievästi aikaa, kun piti kaivella naftaliinista vanha roskapostiosoite. Huomenna tulee jo eka lehtimainos ja sitä rataa jatkavat koko vuoden. Toisaalta hyvä uudistus: nyt pääsen palstasta eroon noin 18 vuoden viihdekäytön jälkeen.
[quote author="N1987" time="09.01.2015 klo 23:05"][quote author="av mamma" time="09.01.2015 klo 23:03"]Hyvä! Mä en vain jaksa, tyydyn tähän yhteen vaikka nolottaakin.
[/quote]
Sullahan on just paras nimimerkki :D
[/quote]
kiitti xD
Rekisteröinti tosiaan oli vaivalloinen.. pystyykö samaan s postiosoitteeseen rekkaamaan monta nimeä?
Ei pysty, tai ainakaan minulla ei onnistunut. Piti tehdä muutama uusi. Sekin vaiva vielä tähän iltaan.
En suoraan sanoen oikein ymmärrä tämän rekisteröitymisen ideaa. Eihän sinne rekisteröitymisen yhteydessä ollut pakko laittaa edes oikeaa osoitetta eikä puhelinnumeroa.
[quote author="Minttu1" time="09.01.2015 klo 23:29"]En suoraan sanoen oikein ymmärrä tämän rekisteröitymisen ideaa. Eihän sinne rekisteröitymisen yhteydessä ollut pakko laittaa edes oikeaa osoitetta eikä puhelinnumeroa.
[/quote]
En minäkään.. mitä järkeä kasvattaa rekisteriä tuhansilla feikkinimillä?
Mulla on vasta 2 nimimerkkiä, mutta aion tehdä itselleni ainakin 1-2 nimimerkkiä vielä lisää!
Mullakin on nyt nikki! Yksi vaan, mutta erihyvä. :)
Mikähän idea? Toivottavasti ei ala puhelin soimaan taas; ku olis myynnissä tämäkin lehti näin edulliseen hintaan!
[quote author="TSaria" time="09.01.2015 klo 23:53"]Mikähän idea? Toivottavasti ei ala puhelin soimaan taas; ku olis myynnissä tämäkin lehti näin edulliseen hintaan!
[/quote]
No et kai laittanut oikeita yhteystietoja?
[quote author="TSaria" time="09.01.2015 klo 23:53"]
Mikähän idea? Toivottavasti ei ala puhelin soimaan taas; ku olis myynnissä tämäkin lehti näin edulliseen hintaan!
[/quote]Muuta puhelinnumerosi tyyliin 0450000000.
Tuli nickihimo. Vasta kaksi nickiä kuitenkin tähän asti.:P
Kaikkea hyvää sinulle... not