Kenestä sinkkuelämää hahmosta pidät eniten?
Ja miksi?
Minun suosikkini on Charlotte. Se on suloinen, romanttinen, positiivinen, lämminluonteinen..
Kommentit (20)
Miranda ja Charlotte. Muistuttavat eniten minua, yllättävä yhdistelmä :)
Ensin ajattelin, että Carriesta, koska hän on monipuolinen ja Sarah Jessica Parker oli nuorena ihan söpön näköinen loppujen lopuksi.
Suosikkini on silti Samantha, koska hän on hauskin ja hänellä on asennetta. Se hymy, kun iskee miestä on niin mahtava.
Suosikkini on Samantha, vaikka itse olenkin luonteeltani ja käytökseltäni enemmän Charlotte.
Samantha on ehdoton lemppari - se estoton asenne ja loistava itsetunto!
Samantha, ihan jo pelkästään jotkut sen ilmeet saa mut repeemään. Se on hauska, itsevarma, estoton, sopivasti röyhkeä ( okei, joskus jopa liikaakin), mutta pidän siitä että Samantha ei anna miesten pompotella itseään ja uskaltaa itsekin käyttäytä yhtä röyhkeästi kuin miehet tarvittaessa.
Ja se puerto ricolainen, tai mistä lie oleva pieni, tumma homo, se Charlotten kaveri, Anthony tai jotain, on myös hauska tyyppi. Sillä on muutamia sarjan parhaita letkautuksia.
Charlotten juutalainen asianajajamies on myös ihanan symppis, tykkään hahmosta myös tosi paljon. Vaikka nykyään tuleekin hänestä aina mieleen Charlie Runkle, ne jotka on kattoneet Californicationia ymmärtänee..
Miranda ja Charlotte. Muistuttavat molemmat jollain tavalla itseäni.
steve ja harry - molemmat hyviä miehiä
Naisista Miranda ja miehistä kaikki Carrien miehet joiden kanssa seukkaili pidempään paitsi Big.
Naisista ilman muuta Miranda, miehistä tasapuolisesti Stanford, Aidan ja Harry.
Samantha