Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkuelämää fanit!

Vierailija
09.01.2015 |

Parhain/parhaimmat jaksot. Mikä ehdoton suosikki tai mitkä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jakso jossa Smith odotti Samanthaa hissin vieressä vaikka nainen lähti panemaan Richardin kanssa .

Vierailija
2/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen jakso. Baruski läpsäisee Carrieta ja Mr.Big saapuu pelastamaan. Carrie palaa Newyorkiin helpottuneena ja kaikki on hyvin hirvittävän Pariisin matkan jälkeen. Ihan kun suoraa mun elämästä paitsi että tapahtumat suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun lemppari on varmaan jakso kun Harry vie Charloten sinne poikamiesboxiinsa ja kertoo miten ihastunut on Charlotteen... Se jakso tuo aina hyvälle tuulelle. Tai Bradyn synttärit kun Miranda kertoo Stevelle että rakastaa sitä... Oih <3

Vierailija
4/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Bradyn synttärit jakso oli ihana! T.2

Vierailija
5/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin ennen vuorosanatkin ulkoa eikä minulla ole ns lempikohtausta, koko sarja on aivan ihana ja ne vaatteet, new york ahh <3 pitänee alkaa katsomaan sarjaa alusta pitkästä aikaa!

Vierailija
7/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:14"]Parhain/parhaimmat jaksot. Mikä ehdoton suosikki tai mitkä.
[/quote]Se missä miranda juoksee stiven perään sateessa ja kiho tuleekin syömään carrien ystävien kanssa, kun charlotte huutaa että kiho on tuolla. Se jakso myös kun syksy on tullut ja lehtiä putoaa ja carrie kävelee.

Vierailija
8/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jaksot, joissa Carrie, Miranda, Samantha ja Charlotte ovat Los Angelesissa ja Hamptoneilla. Niissä on kiva tunnelma.

Vierailija
9/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jakso, jossa Charlotte sai koiran.

Vierailija
10/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:30"]Muistin ennen vuorosanatkin ulkoa eikä minulla ole ns lempikohtausta, koko sarja on aivan ihana ja ne vaatteet, new york ahh <3 pitänee alkaa katsomaan sarjaa alusta pitkästä aikaa!
[/quote]

Nauroin kyllä kippurassa, kun Charlotte sai satiaisia :D
-6

Vierailija
11/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän hömppäjakso, tai kaikkihan ne on hyvällä tavalla, mutta yksi mikä mun mieleen on jäänyt on se, kun Carrie on muistaakseni Dolce & Gabbanan mallina ja kävelee niissä timanttipöksyissä ja kaatuu. Lopussa on jotenkin niin hyvä fiilis kun Carrie nousee ja kaikki hurraa ja kannustaa. Ja se biisi mikä soi taustalla sopii siihen loistavasti.

Toinen on se kun Samantha ja Smith tapaa, kun Samantha istuu koko illan siellä raakaruokaravintolassa ja se kommentti "I just swallowed a fucking cactus for you".

Lisäksi jos saa mainita ihan pelkän kohtauksen, se missä Samantha ja Richard ovat siellä kattoterassilla uima-altaalla kylpytakit päällä ja Richard ojentaa kätensä ja pyytää Samanthaa tanssimaan. Taustalla soi Saden by your side. Jokin siinä saa aina mun sydämen sykähtämään. Se miten Richard katsoo Samanthaa, ja haavoittuvuus mikä Samissa on siinä. Jotenkin ihana nähdä Samantha tollasessa romanttisessa, ei niin henkilöhahmolle tyypillisessä kohtauksessa

Vierailija
12/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hetki koko sarjassa kun Miranda sanoo (inhoamalleen) Mr Bigille: Go get our girl back.

Vierailija
13/19 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaita kohtauksia kun Samantaha tutustui toiseen yhtä härskiin naiseen eli Claire - Anne etelästä. Menivät syömään ravintolaan kahden miehen kanssa. Ja mitä sitten seurasi....

Repeän aina kun muistan tuon !

Vierailija
14/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se missä se asianajaja Harrykö se on, hikoilee Charlotten eropapereille ihan hulluna, kun on salaa niin ihastunut siihen, jotenkin niin suloista.

Ja nro. 12, samaa mieltä, Go get our girl back on jäänyt myös mieleen.

Vierailija
15/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan viimeisimmät jaksot ja Bradyn synttärit. Se osa viineisestä jaksosta kun Miranda etsii Steven äitiä ja pesee hänet ja Madga sanoo jotain että " Se on rakkautta". Samaan aikaan kuvataan muita kolmea ongelmineen. Liikutuin niin paljon kyseisessä:D
Mirandan häät, jossa Samantha kertoo syövästään. Nämä koskettavimmat :)

Vierailija
16/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suosikeistani on se kun Samantha pitää sitä puhetta siellä jossain rintasyöpäyhdityksen gaalassa, tai mikä se nyt olikaan. Mutta siis se kun se hikoilee ihan hulluna ja pitää sitä sen tönkköä puhetta ja sitten sillä menee hermot ja heittää sen peruukin yleisöön ja porukka alkaa taputtaan seisten ja muut syöpäsairaat naiset seuraa pesässä ja ottaa peruukkinsa pois. Sarjan parhaita kohtauksia ikinä. 

Mua hymyilyttää aina se "its bad enought that i lose my hair, now i have my face running down my couture", kommentti siihen puheen loppuun, ennen kuin se peruukki saa kyytiä. Samathaa parhaimmillaan.

Vierailija
17/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jakso kun tytöt osallistuu tantraseksikurssille, klassikko!

Vierailija
18/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ toi oli niin kauhee jenkkibullshit jakso. Se kaikki aito mikä sinkkiksestä teki hyvän ja terävän oli jo menetetty.

Mun lempikohtaus. Steve kosii raskaana olevaa Mirandaa, jonka vastaus on: "Are you fucking crazy"

19/19 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Samanthalla oli syöpä ja se oli ajelemassa päätään kaljuksi, ja Smith nappaa koneen ja ajelee omankin päänsä kaljuksi, oli aika herttainen kohtaus.