Vaihdatteko kampaaja, jos kampaaja on jättänyt rokotteet ottamatta
Minulla tämä tilanne, että joudun pohtimaan asiaa. Olen käynyt kampaajalla pitkään ja hän kertoo, että ei ota rokotteita, koska ei usko koronaan. Itselläni on rokotteet, mutta silti asia mietityttää.
Kommentit (26)
Selitä AP, miksi pelkäät jos kerran luotat ottamaasi rokotteeseen? Ja jos et luota rokotteeseen, mitä väliä silloin on vaikka kampaajalla ei ole tätä epäluotettavaa rokotetta?
Vaihtaisin, en halua tukea foliohattua.
Kyllä jos asia tulee tietooni. En halua rokottamatonta häärimään pääni ympärille.
Ei mitään tietoa, onko kampaajani rokotettu vai ei, vasta viime viikolla kävin. Yksityisasia täysin minun mielestäni, vaikka itselläni rokotukset onkin.
Vierailija kirjoitti:
Selitä AP, miksi pelkäät jos kerran luotat ottamaasi rokotteeseen? Ja jos et luota rokotteeseen, mitä väliä silloin on vaikka kampaajalla ei ole tätä epäluotettavaa rokotetta?
En halua tukea kulkutautimyönteisten liiketoimintaa.
Vaihtaisin. En muutenkaan käytä kampaajan palveluita tässä koronatilanteessa, ellei ole ihan pakko.
Luotan ottamani rokotteiden tehoon niin en tietenkään vaihtaisi.
Vaihdan. En menisi myöskään persukampaajalle, tai muulle tyhmää aatetta julistavalle.
Taas nähdään naisten järjenjuoksu tässäkin ketjussa...ei hyvää päivää
Jos sulla on se helvetin rokote niin mitä väliä onko sillä kampaajalla? Itselläni ei ole rokotetta enkä ota ja työskentelen avustajana. Ei pitäisi niitä rokotettuja kiinnostaa, onko jollain toisella rokote vai ei. Te olette sen ottaneet ja olette suojassa, mitä muita mietitte?
Eli itselleni kampaajan rokottamattomuus ei ole mikään este kun en ole itsekään rokotettu. Hyvä kampaaja valitaan ihan muulla kuin piikin perusteella.
En voisi vähempää kiinnostaa kenellä on rokotus ja kenellä ei.
En tiedä onko kampaajani ottanut rokotteet vai ei.
En ole kysynyt eikä hän ole kertonut.
Koko korona-ajan olen samalla kampaajalla käynyt n. kahden kuukauden välein, koska lyhyet hiukseni vaativat jatkuvaa leikkausta ja myös muotoilua työni vuoksi.
Kumpikaan meistä ei ole tietääkseni sairastanut koronaa.
Kampaajat eivät tuollaisia asioita kerro asiakkailleen, sehän tietäisi asiakkaiden menettämistä, joiltakin osin.
Myöskään hammashoitajat, sairaanhoitajat, fysioterapeutit, lääkärit sun muut eivät kerro ovatko rokotteen ottaneet. Ja he toimivat myös ammatissa, jossa ovat erittäin lähellä asiakastaan.
He eivät kysy myöskään minulta, onko minut rokotettu.
En mennyt kampaajalle vaan peruin aikani koska kampaaja vain msinosti omaa rokotustaan. Itselläni rokotukset mutta en hyväksynyt hänen käytöstään.
itsehän en ota rokotettuja asiakkaisi kampaamo/parturiini
Koronankieltäjä on suurella todennäköisyydellä muutenkin välinpitämätön tällä hetkellä noudatettavista hygieniaohjeista. Jos "koronaa ei ole", ei ole perustetta vältellä ihmistungoksia ja pitää turvavälejä.
Kuten hyvin jo tiedämme, myös (sellaisella kampaajalla käyvä) rokotettu voi saada koronan ja levittää tautia eteenpäin, vaikka ei sairastuisikaan hengityskonekuntoon asti.
Miksi vaihtaisin? Minulla on rokotus ja se on itselleni pääasia. Kampaaja tekee miten tykkää.