Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaksepäin kallistunut kohtu

09.01.2015 |

Heippa ! Kävin eilen gynellä runsaan välivuodon takia (jatkuu jo yhdeksättä päivää).. Tunnusteli kohtua ja sanoi että on taaksepäin kallistunut kohtu. Ja sanoi myös että kannattaa tehdä lapset mahd. aikaisin. Onko kenelläkään kokemusta taaksepäin kallistuneesta kohdusta; onko raskaaksi tuloa vaikeampaa ?

Kommentit (3)

1/3 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

En osaa sanoa tarkemmin, mutta minulle on myös gyne sanonut että on samanmoinen kohtu. Ei ole kukaan gynekologi koskaan maininnut itselleni että vaikuttaisi raskauteen, joku joskus mainitsi että noin joka viidennellä naisella on taaksepäin kallistunut kohtu. Minulle ei ole sanottu että olisi hyvä tehdä lapset mahdollisimman aikaisin tästä syystä, jään mielenkiinnolla odottamaan muidenkin vastauksia!

2/3 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös voimakkaasti taaksepäin kallistunut kohtu. Lapsia olen saanut -98, -01 ja -03 nyt ollaan rv 30+4. Ei ole vaikuttanut mitenkään raskaaksi tuloon eikä raskauksien kulkuihin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma. Tulin heti renkaan poisjätön jälkeen raskaaksi. Ei mitään kikkoja käytetty, en niihin usko. Mulle gyne sanoi että aiemmin luettiin sairaudeksi tuo väärään suuntaan kallistuva. Nykytiedolla kun sitä on nyt jo pitkään tutkittu niin ei ole epänormaalia. Mulla ikää reilusti yli 35 ja eka lapsi.