Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hemmetin hemmetti!Vaatteeseen jäi hälytin:(

Vierailija
09.01.2015 |

Ostin vaatteen ulkomailta ja siihen on jäänyt hälytin:( Sellainen pieni, vähän niinkuin t-kirjaimen muotoinen. Toisella puolella (siis vaatteen toisella puolella) on sellainen pyöreä litteä osa josta menee piikki siihen t-kirjaimen muotoiseen osaan. Saakohan sitä mitenkään kotona poistettua ilman että vaatteeseen tulee reikää tai mitään mustetahraa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu, väärinkäsititkö jotakin Hawaijin-matkallasi??

Vierailija
2/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lähimmässä kaupassa vaatteen ja mahdollisen kuitin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä lähimpään vaatekauppaan ja kysy, että olisko heillä sellanen hälynpoistomagneetti, jolla sen saisi pois. Kylkähän se itse repimälläkin ehkä jotenkin lähtee, kun välillä vaatekaupassa työskennellessäni niitä löytyi irralla toisistaan kun joku vaate oli häippässyt.

Vierailija
4/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaahan ei ole, jos olet ostanut vaatteen etkä nyysinyt ;)

Vierailija
5/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:39"]

[/quote]

Just joo...Ei sitten tullut mieleen, että joskus myyjä unohtaa poistaa hälyttimen...Googlaa vaikka...

Vierailija
6/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:39"]

[/quote]

Just joo...Ei sitten tullut mieleen, että joskus myyjä unohtaa poistaa hälyttimen...Googlaa vaikka...
[/quote]
Huumorintaju hukassa? Googleta, niin löydät! Hymiöstä jo voi päätellä kirjoittajan tarkoituksen, rivien välit löytyy myös googlesta ;)

Vierailija
7/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse vaatekaupassa töissä ja olen poistanut hälyttimiä ihmisten ulkomailta/muista kaupungeista ostamista vaatteista kunhan on ollut kuitti mukana. Ja jos ei oo kuittia ni mene silti kysymään, kyllä sen joku jossain poistaa. 

Vierailija
8/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita voimakkaalla magneetilla. Magneetillahan ne poistetaan kaupassakin.

Vierailija
9/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein kauppaan, mutta siellä ei ollut sopivaa magneettia, ei edes varastossa. Ystävällinen huolromies kaupassa irrotti sen sivuleikkurilla.

Vierailija
10/10 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koita voimakkaalla magneetilla. Magneetillahan ne poistetaan kaupassakin." - Ja meiltä jokaiselta varmaan löytyy kotoa voimakas magneetti. - Jääkaappimagneetti ei taitane riittää? Uteliaisuudesta mihin te voimakkaan magneetin omistavat sitä yleensä käytätte? - Kysyy mies, joka ei ole vielä ostanut itselleen sukkahousuja (pitkät kalsarit ovat eri asia) tällävuositukannella vaikka on lukenut useita hyviä niksejä, mihin sukkiksia voisi käyttää. - Onneksi polvisukat on joskus pelastanut tilanteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme