Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö köyhän kannattaisi ajaa sähköautolla? Sähkön ilmaiseksi saamiseen on monta jekkua

Vierailija
31.10.2021 |

Kulut romahti, kun vaihdoin sähköautoon.

T. Sähkäri

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin lataan aina naapurin puolelta! Se idiootti vaan ihmettelee, miten sähköä menee niin paljon.

Vierailija
2/6 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti liity asiaan. Tiedän miehen joka asui rivitalossa ja varasti sähköroikalla naapurin pistorasiasta sähkö kun naapuri oli etelänmatkalla. Tyyppi oli ulosotossa ja välillä vissiin sähkölaskut maksamatta 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko AP vielä, miten sen sähköauton saa ilmaiseksi? Niitä ei juuri ole käytettynäkään vielä myynnissä.

Vierailija
4/6 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko AP vielä, miten sen sähköauton saa ilmaiseksi? Niitä ei juuri ole käytettynäkään vielä myynnissä.

Mulle kelpais, jos sais 5 tonnilla, sellaisen jolla pääsee talvella sen 450-500km ilman välitankkausta.

Nykyisellä, likimain tuon arvoisella pääsen talvella hyvin noin 800-900km ilman välitankkausta. On vain vähän ajotarpeita, muutaman kerran viikossa lyhyttä ajoa ja muutaman kerran vuodessa tarvisisi päästä noin 200km matkan edestakaisin. Vastapäässä ei ole mahdollisuutta lataukseen, joten pitäisi selvitä yhdellä latauskerralla koko matkasta, muuten menee hankalaksi ja kestää myös kohtuuttoman kauan.

Vierailija
5/6 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulot on 0€, silti mulla on kakkosasunto Helsingin keskustassa ja shoppailen luiksella joka viikko.

Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...

Vierailija
6/6 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän nimenomaan kannattaisi ostaa sähköauto koska sillä ajaminen on paljon halvempaa kuin polttomoottori autolla.