Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä oli elämäsi onnellisin päivä

Vierailija
31.10.2021 |

Mitä silloin tapahtui, missä, kenen kanssa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen joka päivä. Myös sellaisina päivinä, joita joku toinen saataisi pitää kamalina.

Vierailija
2/9 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun saatiin kuulla että saadaan poika. Ja tuplana siihen 1,5v myöhemmin että saadaan tytär 😍💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päivä, kun esikoispoikani syntyi. Lähdimme synnytyssalista miehen ja vauvan kanssa ja tunsin, että pakahdun onneen ja rakkauteen.

Vierailija
4/9 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisin oli varmaan päivä kun pääsin peruskoulusta. Vuosien piina ja kiusaaminen tuli päätökseen. Kun katsoin viimeisen kerran rääkkääjiäni, opettajia ja oppilaita ja tiesin että enää ei ole pakko. Muutin heti pois kaupungista, olin 16-v ja eikä ole tarvinnut sinne palata.

Vierailija
5/9 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs päivä, kun lapseni tuplaonnistui aikana, jolloin hänellä meni kaikkea muuta kuin hyvin . Onneksi nykyään hänellä menee pääsääntöisesti aina kuitenkin tavallisesti . 

Vierailija
6/9 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päivä kun suoleni tähystettiin. Löytyi chronin tauti eikä mua enää pidetty luulotautisena kipujeni takia. Jopa oma perheeni oli ruvennut epäilemään kipujani kun mitään ei tutkimuksissa löytynyt aiemmin. Viikottain päivystyksessä.

Vierailija
7/9 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain työpaikan ja elämä alkoi.

Vierailija
8/9 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oli toukokuinen päivä ennen 2021 Euroviisuja eli siinä vaiheessa en ollut vielä riviäkään Vauvaan kirjoittanut.

Elämäni hauskimpia päiviä olen kyllä vauvalaisten kanssa viettänyt, mutta onnellisempi varmaan olin ilman tätä jäkätystä ja sensuuripoistoja täällä.

Vierailija
9/9 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä, kun pääsin armeijasta ja muutin yhteen silloisen tyttöystäväni kanssa. Edes hääpäivä ei sykähdyttänyt yhtä paljon.