Livbox
Onko kukaan vielä hakenut? Ite sain just saapumusilmoituksen postis mut en pääse viel hakee sitä. Kiinnostais tietää mitä sisältää tässä kuussa ? :)
Kommentit (13)
Minä sain sen eilen. Alla listattuna sisältö, spoilaantumista välttävien ei kannata katsoa:
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Nyt oli kolme täysikokoista tuotetta: Lumenen rauhoittava ja kosteuttava naamio, Cutrin Sensitive -hoitosuihke hiuksille sekä Rimmelin BB-voide. Näytekokoisina oli Philosophyn kaksivaiheinen kuorinta ja jokin kuivan/kutisevan ihon voide, merkkiä en äkkiseltään muista.
Cutrin hiushoitosuihke, lumenen kasvonaamio ja rimmelin bb-voide täyskokoisina. Philosophyn kuorintanäyte ja la roche posayn rauhoittava salva oli mulla.
Ihan kivoja.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:42"]Mun mielestä aivan huippu boksi! :)
[/quote]
Tuli ihan hyvästi vastinetta rahoille :) 3 täysikokoista about 15 euron tuotetta!
Mä kansa tykkäsin tosi paljon tästä boxista! Kaikki tuotteet tulevat käyttöön ja ovat iholleni ja hiuksilleni juuri oikeita. Kymppi +!!
Tykkäsin pitkästä aikaa.:) Kaikki tuotteet tulevat käyttöön ja kosteuttava naamio olisi ollut muutenkin ostoslistalla.:)
Just! Mun cutrin on joku chooz multivolumizer 75ml! Normikoko on 150ml.. Muut samat kuin teillä, epistä :(
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:28"]Just! Mun cutrin on joku chooz multivolumizer 75ml! Normikoko on 150ml.. Muut samat kuin teillä, epistä :(
[/quote]
Hups! Tuo ei kuulosta reilulta. Vähän sama kun heinäkuussa tuli joku täysi favora aurinkovoide TAI näytekokoinen avene... Livbox on useasti saanut tuollaisesta palautetta :/
Mitenkähän Livboxin käy kun postin maksikirjepalvelu loppuu? Tuleekohan lähetykset paketteina, nouseeko hinta?
LivBoxilla kyseltiin jokin aika sitten sitä, miten porukka haluaisi saada pakettinsa eli ovelle, postiin vai Smartpostiin. Itse toivoisin että helmikuusta eteenpäin boxin saisi smartpostiautomaattiin. Saattaa ehkä olla halvempi tapa postittaa kuin pakettina?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:19"]
Mitenkähän Livboxin käy kun postin maksikirjepalvelu loppuu? Tuleekohan lähetykset paketteina, nouseeko hinta?
[/quote]
Ei se lopu kuin kuluttajilta.
no höh..mä en oo saanutota boxii vielä :( ja nyt menin lukemaan vahingos sisällön täält.jes.
Up