Kuka on keksinyt typeryyden nimeltä TUOKSUkynttilä?
Tuoksut tuoksuina ja kynttilät kynttilöinä sanon minä.
Kommentit (10)
Joku pätevä markkinointihenkilö, joka on keksinyt tavan saada jotain turhaketta kaupaksi. Nimitetään sitä ällöttävää löyhkää tuoksuksi, vaikka oikeasti on hajua. Kieltämättä muuan kielontuoksuinen kynttilä oli ihan kiva, vaikka muuten en hajusteista piittaa.
Saan niistä allergiaa (ihan oikeasti).
Makuasioita, muuten kynttilänpoltto tuo palokaasuja huoneilmaan, kuten esim. tupakanpoltto, että ei se kovin terveellistä ole muutenkaan.
Ainoat kynttilät, joita minun talossani on, toimivat pattereilla. Ihan vaan koska ison koiran kanssa en uskalla pitää palavaa kynttilää pöydällä.
En kyllä ymmärrä, miksi joku voi tuntea noin suurta vihaa jotain tuoksukynttilää kohtaan.
Siis se tuoksu oli se ongelma? Mutta mitähän hyötyä niistä tuoksumattomista kynttilöistä on? Miksi et niitä vihaa? Tunnelman luojia ja tuoksu on osa tunnelmaa. Itse jos kynttilöitä polttelisin, niin ottaisin mielummin tuoksuvan.
Eihän niitä saa edes polttaa missään sisätiloissa kun on palovaroittimet ym.
Kynttilän palaessa keuhkoihin hengitetään haitallisia aineita, tuoksukynttilän palaessa moninkertaisesti enemmän haitallisia kemikaaleja. Älkää ainakaan lasten läsnäollessa polttako kynttilöitä!
Ne ovat aivan hirvittäviä ja tehty ihmisille, joilla on hyvin heikko hajuaisti.
Liian hyvin haistaville jo kaamealle haiseva pakkaus on kuvottava.
Aivan sama, mutta mä tykkään niistä.