Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen apua!

Vierailija
08.01.2015 |

Eli oon 15 vuotias. Ja tarvitsen apua tosi paljon. Eli minuun on kohdistunut valtavasti perheväkivaltaa ja minulla on nyt kauheat traumat mitä olen joutunut kokemaan... Tekijä oli isäni. Hän löi minua nahkavöillä kun en syönyt ruokaani tai ollut kiltisti pöydän ääressä ja olin silloin n. 5-7 vuotias... Niin pelkään omaa isääni valtavasti:( Välttelemme toisiamme, emme puhu melkein mitään muuta kuin huomenta ja öitä. Ja minulla on ollut ahdistusta tästä asiasta jo ainakin 3 vuotta. Tämä asia ei liity ollenkaan muodon muutokseeni vuosien varrella (teiniksi kasvamista ja aikuiseksi kasvamista pikku hiljaa) Eli keillä kokemusta ja tietoa mikä voisi auttaa niin alas kommenttia jne. Olen itse harkinnut psykolokiterapiaa. Voisiko se auttaa minua tässä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa puhua jollekin luotettavalta aikuiselle. Älä jää asian kanssa yksin. Esim tervenhoitajalle tai lääkärille tai koulupsykoligille tai koulukuraattorille... Varmasti on traumoja ja sinulle on tehty todella väärin. Etkö voi puhua jollekin sukulaiselle joka voisi auttaa sinua. Ikävää että olet kokenut tuollaista. Hae apua. Voimia, ja kaikkea hyvää sinun tulevaan! ♡♡♡

Vierailija
2/2 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut rakkaan mummoni kanssa ja ajattelin kysyin yhdeltä opettajalta apua koska hänellä saman tapainen lapsuus kuin minulla (laitoin opettajalle siis wilman kautta viestiä) Ja hän lupasi olla kertomatta vanhemmille jne. ja auttaa minua. hän kanssa ehdotti sitä psykolokiterapiaa mulle. Niin sellanen ihminen tulee sitten aina välillä koululla käymään. toivottavasti tämä asia tästä selviää ja saan apua tarvitsemallani tavalla:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi