Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten kukaan jaksaa tehdä uuden Dyyni leffan, eikö pitkäveteisestä Blade Runnerista opittu mitään?

Vierailija
31.10.2021 |

En kyllä jaksais elokuvissa katsoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyyni on about 75,3% parempi elokuva kuin BR2049, joka oli ensimmäisen vartin ajan ihan hyvä leffa ja sitten puutui kuin Ryan Goslingin karisma. Olin hyvin skeptinen itsekin Dyynin suhteen, mutta nyt olen innoissani, että siihen tulee jatko-osa tai kaksikin. Iso kangas, isot musiikit, toimii kyllä. Eikä edes vielä Feydiä mukana eka leffassa.

Dennis Villeneuve saattaisi olla se henkilö, joka pelastaa myös Star Warsin joskus ensi vuosikymmenellä, kun A New Hopen remake tehdään.

Vierailija
2/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joku Hobitin hirveä matkakin oli parempi, mitä Dyyni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa nuorista tykkää elokuvien haahuiluista jotka heille niin koskettavaa?

Vierailija
4/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Dyyni on about 75,3% parempi elokuva kuin BR2049, joka oli ensimmäisen vartin ajan ihan hyvä leffa ja sitten puutui kuin Ryan Goslingin karisma. Olin hyvin skeptinen itsekin Dyynin suhteen, mutta nyt olen innoissani, että siihen tulee jatko-osa tai kaksikin. Iso kangas, isot musiikit, toimii kyllä. Eikä edes vielä Feydiä mukana eka leffassa.

Dennis Villeneuve saattaisi olla se henkilö, joka pelastaa myös Star Warsin joskus ensi vuosikymmenellä, kun A New Hopen remake tehdään.

New Hopen remake on jo olemassa, se tehtiin muutama vuosi sitten. Ja tosiaan täytyy sanoa että Dyyni on lähes mahdoton aihe tehdä elokuva kun se on niin laaja mutta mielestäni uusin versio on onnistunut omalla tavallaan.

Vierailija
5/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tämä versio parempi kuin aikaisemman tekeleet. Olisi tämänkin voinut pilata kertojanäänellä.

Vierailija
6/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän version kertojanääni :D

Vierailija
7/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

New Hopen remake on jo olemassa, se tehtiin muutama vuosi sitten. Ja tosiaan täytyy sanoa että Dyyni on lähes mahdoton aihe tehdä elokuva kun se on niin laaja mutta mielestäni uusin versio on onnistunut omalla tavallaan.

Niin, onhan meillä jo Force Awakens ja sitä ennen Return of the Jedi.

Mutta siis tarkoitan ihan kuva kuvalta -remakea ja oikeasti rakennetuissa kulisseissa. Timothy Chalamet on Luke, Margot Robbie tai Emily Blunt on Leia, Ryan Reynolds on Han ja Dave Bautista on Vader.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä