Vaimo kusetti minua pahemman kerran
Vaimo on saanut potku 4kk sitten ja siltikin hän on lähtenyt töihin joka aamu kuin vuosia aikaisemminkin. Ei kerro missä on aikansa viettänyt eikä kerro miksi hän on saanut potkut töistä. Ei ole kuulemma minun asia. Se miksi en tätä aiemmin huomannut on kun minä hoidan meidän talouden ja maksan kaiken. Hän jäi kiinni siitä että sattumoisin Seinäjoen prismassa tuli vastaan hänen työkaverinsa joka alkoi pahoittelemaan hänen irtisanomistaan.
Tänään sunnuntai aamun ratoksi ilmoitin että saa etsiä itselleen uuren korin.
Ja Heidi. Tiedän että luet tämän täältä. Sen takia tämän tänne kirjootankin. Niin makaa kuin petaa.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ongelmas tässä asiassa varsinaisesti on?
Ei mulla varsinaasta ongelmaa oo. Akka saa pakata romppegensa tämän päivän aikana ja ettiä uttellensä uuren kolon. Avioero tiätysti tuloo vähän harmittamaha aikanansa ja lapsillekki pitäö vissihi asiasta jotain kertoa.
Asuuko vaimo virallisesti tuossa osoitteessa? Jos asuu, niin häntä ei voi voi laittaa pihalle, vaikka sinä tai vanhempasi tai kuka tahansa muu sen asunnon omistaisi. Jos laitat tavarat pois, niin sinut voi haastaa oikeuteen/ sinut voidaan viedä kodista pois ihan virallista reittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla varsinaasta ongelmaa oo. Akka saa pakata romppegensa tämän päivän aikana ja ettiä uttellensä uuren kolon. Avioero tiätysti tuloo vähän harmittamaha aikanansa ja lapsillekki pitäö vissihi asiasta jotain kertoa.
Asuuko vaimo virallisesti tuossa osoitteessa? Jos asuu, niin häntä ei voi voi laittaa pihalle, vaikka sinä tai vanhempasi tai kuka tahansa muu sen asunnon omistaisi. Jos laitat tavarat pois, niin sinut voi haastaa oikeuteen/ sinut voidaan viedä kodista pois ihan virallista reittiä.
Tämä myös Heidille tiedoksi: kannattaa hankkia nyt asianajaja. Hän osaa sitten kertoa, että mitä pitää tehdä, jos ei vaikka olisi rahaa vuokra-asunnon takuuvuokraan. On nimittäin sellainenkin mahdollisuus että parisuhteen mentyä bänks, jää se asuntoa omistamaton siihen yhteiseen asuntoon. Tässä kun oikeus katsoo sen asunnon tarpeen. Jos köyhempi on tarvitsevanpi niin se asunnon virallinen omistaja voi joutua lähtemään pois.
Saahan täällä koittaa aikaansa viättää. Kyllä minä määrään mitä meirän taloos tapahtuu ja kuka täällä laattioota kuluttaa.
Mielikuvitusvaimot ovat juuri tälläisiä, tekevät ja menevät miten huvittaa.
En tiedä onko tällä aloituksella totuuspohjaa, mutta tiedän vastaavan tapauksen tosielämästä. Mies lähti aamuisin töihin ja parin kuukauden jälkeen jäi kiinni kun rahat loppui. Miehellä todettiin sittemmin jokin persoonallisuushäiriödiagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
Saahan täällä koittaa aikaansa viättää. Kyllä minä määrään mitä meirän taloos tapahtuu ja kuka täällä laattioota kuluttaa.
Viä se kirkkohon ja sitte makkarihin. Ja unohtakaa koko homma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä myös Heidille tiedoksi: kannattaa hankkia nyt asianajaja. Hän osaa sitten kertoa, että mitä pitää tehdä, jos ei vaikka olisi rahaa vuokra-asunnon takuuvuokraan. On nimittäin sellainenkin mahdollisuus että parisuhteen mentyä bänks, jää se asuntoa omistamaton siihen yhteiseen asuntoon. Tässä kun oikeus katsoo sen asunnon tarpeen. Jos köyhempi on tarvitsevanpi niin se asunnon virallinen omistaja voi joutua lähtemään pois.
Ei täällä asiat toimi niinku kehäkolomosen sisäpualella. Mun taloo on mun taloo ja minä jään lasten kans siihen. Emäntä saa ettiä ihan itte oman paikan ittellensä. Menköhöt sinne missä päivät on viimeaikoona viättänykki. Ja viälä asianajaja. Huoh... Meillä on onneksi avioehto jossa molempien omaasuus on erillistä omaasuutta. Ei oo tualla mitään oikeutta tähän tilaan tai koneesihin tai eres mun tileihin. Ittellänsä sillä on perseauki, mutta aivan sairaan palio sillä on rettuja ja kenkiä.
Onko tämä se sama Heidi joka oli joskus 10-15 vuotta sitten tatuoidun moottoripyöräjengiläisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvästi määräät: vaimokin on ollut 4 kuukautta liesussa sinun tietämättäsi.
Näin se menee määrääjien kanssa. Mitä enemmän määräät ja äkseeräät, sitä vähemmän tiedät läheisistäsi, heidän tekemisistään puhumattakaan heidän ajatuksistaan ja suunnitelmistaan.
Sinuna kannattaisi katsoa peiliin, ostaa Heidille iso kukkakimppu ja harjoitella rakastavia sanoja. Jos ihminen on tuollaista oikeasti peitellyt, niin todennäköisyys on sille, että pelkää sinua. Rakkaudessa ei ole pelkoa ( Raamattua lainatakseni, pohjanmaalaisena ymmärrät.) Jos tämän tilaisuuden rakastaa sössit, niin menetät lapsetesi kunnioituksen ja rakkauden viimeistään, kun he ovat aikuisia.
Sekin kannattaa muistaa, että ihmiset eivät kunnioita määrääjää. Eivät ne omat lapset, eivät sukulaiset, eivät kaverit, ei ympäröivä yhteiskunta.
Juuri sellaisia ne naiset ovat. Epäluotettavia, kieroja paskiaisia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuin siinä K-kaupan mainoksessa. Mies kertonut vaimollensa käyvänsä kaupassa, mutta onkin ollut koko ajan pelaamassa jotain padelia. Ja hakee ostokset vaan siitä kaupan k-noutopisteeltä.
Eihän siinä ajassa oikeesti kerkee mitään padelia pelaamaan, kun käy parissakymmenessä minuutissa ruokaostoksilla. Luulis vaimon ihmettelevän sitä että miten siellä kaupassa saa menemään niin kauan.
Isot ruokaostokset isossa marketissa, en minä siitä alle tunnin selviä, siihen matkat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä asiat toimi niinku kehäkolomosen sisäpualella. Mun taloo on mun taloo ja minä jään lasten kans siihen. Emäntä saa ettiä ihan itte oman paikan ittellensä. Menköhöt sinne missä päivät on viimeaikoona viättänykki. Ja viälä asianajaja. Huoh... Meillä on onneksi avioehto jossa molempien omaasuus on erillistä omaasuutta. Ei oo tualla mitään oikeutta tähän tilaan tai koneesihin tai eres mun tileihin. Ittellänsä sillä on perseauki, mutta aivan sairaan palio sillä on rettuja ja kenkiä.
En asu kehäkolmosen sisäpuolella. Kehäkolmoselle on minulta ainakin 400 km. Sun taloo on sun taloo. lapsia et voi pitää, siitä mpäättävät muut tahot. Toisen tavaroita et voi laittaa pihalle. Jos laitat, niin sinut viedään "köytettynä" pois siitä sun taloostasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En asu kehäkolmosen sisäpuolella. Kehäkolmoselle on minulta ainakin 400 km. Sun taloo on sun taloo. lapsia et voi pitää, siitä mpäättävät muut tahot. Toisen tavaroita et voi laittaa pihalle. Jos laitat, niin sinut viedään "köytettynä" pois siitä sun taloostasi.
Enhän mä laitakkaan kenenkään tavaroota pihalle. Siällä tua on aamun pakannu. Ei sillä palio muuta omaa ookkaan ku vaattehia ja kenkiä. Oon sille ihan koko päivän antanu aikaa lähtiä. Lapset on onneksi niin isoja että ne voi päättää ihan itte asioostansa. Mua ei köysis viä pihalle eres nimismiäs. Ja seki sattuu olemaha kaveri jo vuasien takaa.
Sinäkö olet sen luottamuksen arvoinen, että vaimo olisi voinut avautua? No et todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö olet sen luottamuksen arvoinen, että vaimo olisi voinut avautua? No et todellakaan.
Sinet mua tunne joten et voi tuallaasta tiätää. Näkööhän sen ny sokia kepilläki jotta jos neliä kuukautta valehtelet olevas töis ja huiroot tiäs missä niin et oo kovin luatettava kumppani.
Lapset kuuli asiasta justihin ja ne jää mun lua. Emäntä lähtöö sitte Lohojalle kotiansa. Homma alakaa olla pulukas.
Kiltti mies 40v kirjoitti:
Juuri sellaisia ne naiset ovat. Epäluotettavia, kieroja paskiaisia kaikki.
Miksi sinä kiltti mies haluut tulla kylvämähän yleistä naisvihaa ketjuhun, jossa keskutellahan Heidin ja hänen miehensä asioosta?
Ilmeisesti impotenssi ja puhevika, kireä kielijänne jolla ei onnistu D