Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tulee nykyään tosi paha olo ollessani vanhempieni kanssa

Vierailija
31.10.2021 |

Tulee jatkuvasti sellaisia ikäänkuin traumaperäisiä oirehtimisia. Jokin yksi lause tai ele saattaa laukaista mussa tosi voimakkaan ahdistuksen, jolloin meen ihan tilttiin. Ajatukset suorastaan jäätyy, pysähtyy ja ahdistus tuo kehoon fyysistä kipua ja painetta. En pysty toimimaan normaalisti.
Ainut mitä päässä liikkuu on tosi negatiiviset ajatukset/tunteet ja tunne siitä ettei mua enää rakasteta ja että mua on aina inhottu salaa. Että teen kaiken väärin ja olen naurettava.
Elämääni on myös viime vuosien aikana astunut täysin uudenlainen sisaruskateus siskoani kohtaan: häntä suositaan selkeästi enemmän.

En osaa käsitellä näitä asioita varsinkin ajatukset ja kroppa menee niin lukkoon.
Pelkään ottaa askeleita mihinkään suuntaan.

Oon kadottanut kohta kaiken: ystävät, perheen, itseni..
Ja samaan aikaan en edes halua olla kenenkään kanssa kun koko ajan vaan loukkaan itseni muiden seurassa ja koen riittämättömyyden tunnetta.
En osaa myöskään pitää rajoistani kiinni, koska pelkään että sitten ihmiset joutuisi olemaan varpaillaan mun kanssani, jos sanoisin kaikesta joka sattuu. Ja miten esimerkiksi voisi edes puhua sisaruskateudesta ?

Tällä hetkellä on varmaan joku pieni hermoromahdus menossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirja "tunne tunnelukkosi" opit ymmärtämään mistä tunne johtuu. Mutta, se voi olla raskasta.

Vierailija
2/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaisi käydä juttelemassa jollain ammattilaisella.

Mä kyllä sanon suoraan kun huomaan että veljeäni suositaan. Loppujen lopuksi kyse on siitä että veli kehtaa vaatia ja vanhemmat on liian lepsuja kieltäytymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiat on nyt tulossa pintaan, niitä voisi alkaa käsitellä turvallisen ammattilaisen kanssa. Ei nuo mitään harvinaisia juttuja ole, että vanhemmat kokee toisen lapsen läheisemmäksi tai silleen. Voivat olla enemmän samaa sorttia. Ei kannata jäädä mielistelemään heidäntyyppisiään kavereitakaan, antaa lika barnien touhuta keskenään.

Vierailija
4/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvii olla niiden kanssa tekemisissä, jos sulle tulee huono olo.

Itse lopetin yli 10v sitten, isää kävin hyvästelemässä kuolin vuoteella ja äidin kanssa lähetän pari korttia vuodessa.

Vierailija
5/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvii olla niiden kanssa tekemisissä, jos sulle tulee huono olo.

Itse lopetin yli 10v sitten, isää kävin hyvästelemässä kuolin vuoteella ja äidin kanssa lähetän pari korttia vuodessa.

Tämä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi