Kuinka nopeasti voin olla mamma mieheni lapsille?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Et koskaan
Jaa miksen?? Haluan olla mamma mieheni lapsille
Mamma = isoäiti?
Vaikka heti. Varamummo olen sulle....🎶🎵
Vierailija kirjoitti:
Mamma = isoäiti?
Vaikka heti. Varamummo olen sulle....🎶🎵
En mummo vaan mamma eli suomenruotsalainen äiti!!
Onko miehesi/miehesi lapset ruotsinkielisiä?
Oletko sinä ruotsinkielinen?
Onko heillä äiti elossa?997
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi/miehesi lapset ruotsinkielisiä?
Oletko sinä ruotsinkielinen?
Onko heillä äiti elossa?997
Ei, en ja on! Miten liittyy tähän?
Jos lasten äiti on elossa, niin älä ikinä hypi hänen varpailleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos lasten äiti on elossa, niin älä ikinä hypi hänen varpailleen.
En ole hyppimässä kenenkään päällä! Haluan vain olla mamma mieheni lapsille
Varför mamma om barnen talar inte svenska?
Juu sä olla vaan se tekomutsi ja tyyty kohtalo.
Joakim, Dragsfjärd
Olimme seurustelleet 2 viikkoa kun tapasin mieheni vanhemmat 1. kerran, siitä 2 viikkoa myöhemmin mun valmiit 3 lastani olivat mukana. Tuleva anoppini kysyi lapsilta saisiko hän olla famo heille ja lapset ilahtuivat siitä kovasti - oma äitini oli kuollut ja biologinen isoäiti kadonnut eron myötä kuvioista.
Anoppini on jo 25 vuoden ajan ollut lapsilleni (ja myös yhteiselle tietty) rakas isoäiti, parempaa ei olisi voinut olla. Lapset huolehtivat famosta omasta puolestaan, tapaavat ja kyselevät kuulumisia yms. Nyt famo on jo moninkertainen isomummikin. Lapsille rakas fafa kuoli vuosia sitten
Jos lasten vanhemmat on elossa ja lasten elämässä läsnä, ei tarvitse alkaa esittää äitiä tai isää, koska ne roolit on jo varattu. Voi olla äidin/isän puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Olimme seurustelleet 2 viikkoa kun tapasin mieheni vanhemmat 1. kerran, siitä 2 viikkoa myöhemmin mun valmiit 3 lastani olivat mukana. Tuleva anoppini kysyi lapsilta saisiko hän olla famo heille ja lapset ilahtuivat siitä kovasti - oma äitini oli kuollut ja biologinen isoäiti kadonnut eron myötä kuvioista.
Anoppini on jo 25 vuoden ajan ollut lapsilleni (ja myös yhteiselle tietty) rakas isoäiti, parempaa ei olisi voinut olla. Lapset huolehtivat famosta omasta puolestaan, tapaavat ja kyselevät kuulumisia yms. Nyt famo on jo moninkertainen isomummikin. Lapsille rakas fafa kuoli vuosia sitten
Ja just ja! Jättetunteellinen historia. Stackars fafa död och famo olla elävä.
Minä päätin olla mamma naapurin lapsille. He ja vanhempansa eivät tosin vielä tiedä sitä.
3 viikkoa kimpassa, riittääkö??