Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkankorotusta pyydetään harvoin (YLE)

Vierailija
31.10.2021 |

Noin puolet suomalaisista ei ole saanut palkankorotusta pyytämättä sitä itse. No niin, ei muuta kuuta kuin palkankorotusta anomaan! Muistakaa: minäkin olen tärkeä työntekijä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on pyytänyt eikä saanut silti. Moni ei saa edes vakiduunia vaikka pyytää vaan roikutetaan lyhyissä määräaikasissa. Jos pyytelee liikaa, loppuu työt kokonaan.

Jännä juttu.

Vierailija
2/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala palkankorotusta pyytämään. Jos ta ei sitä itse ehdota, vaihdan työpaikkaa. Siinä vaiheessa on enää turha yrittää tarjota lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on ainakin ilmoitettu selvästi, että palkankorotukset tulevat yleiskorotusten ja kehityskeskustelun kautta. Vaikka saat kehityskeskustelussa arvioksi ylittää tavoitteet, palkankorotusta ei siltikään tule. Yleiskorotusten yhteydessä jaettavat yrityskohtaiset erät todetaan aina, että perälautamallin mukaan korotusvaraa ei ole. 

Vierailija
4/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole _koskaan_ pyytänyt palkankorotusta vaan antanut tekemisteni puhua puolestani.

Tänään tienaan hyvinkin asiallisesti, reilusti yli ylimmän desiilin alarajan ja mielestäni saan liikaa liksaa tekemiseeni nähden, mutta jos työnantaja haluaa maksaa niin maksakoot sitten.

Vierailija
5/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan voinut pyytää palkankorotusta tai etuja, koska minut savustettaisiin ulos.

Vierailija
6/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan voinut pyytää palkankorotusta tai etuja, koska minut savustettaisiin ulos.

Voi sinua, olet orjan asemassa. Jaksuhalit!

Vierailija
7/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki, kun verottaja vie kaikki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi