Palkankorotusta pyydetään harvoin (YLE)
Noin puolet suomalaisista ei ole saanut palkankorotusta pyytämättä sitä itse. No niin, ei muuta kuuta kuin palkankorotusta anomaan! Muistakaa: minäkin olen tärkeä työntekijä.
Kommentit (7)
En ala palkankorotusta pyytämään. Jos ta ei sitä itse ehdota, vaihdan työpaikkaa. Siinä vaiheessa on enää turha yrittää tarjota lisää.
Meille on ainakin ilmoitettu selvästi, että palkankorotukset tulevat yleiskorotusten ja kehityskeskustelun kautta. Vaikka saat kehityskeskustelussa arvioksi ylittää tavoitteet, palkankorotusta ei siltikään tule. Yleiskorotusten yhteydessä jaettavat yrityskohtaiset erät todetaan aina, että perälautamallin mukaan korotusvaraa ei ole.
En ole _koskaan_ pyytänyt palkankorotusta vaan antanut tekemisteni puhua puolestani.
Tänään tienaan hyvinkin asiallisesti, reilusti yli ylimmän desiilin alarajan ja mielestäni saan liikaa liksaa tekemiseeni nähden, mutta jos työnantaja haluaa maksaa niin maksakoot sitten.
En ole koskaan voinut pyytää palkankorotusta tai etuja, koska minut savustettaisiin ulos.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan voinut pyytää palkankorotusta tai etuja, koska minut savustettaisiin ulos.
Voi sinua, olet orjan asemassa. Jaksuhalit!
Mikä järki, kun verottaja vie kaikki?
Moni on pyytänyt eikä saanut silti. Moni ei saa edes vakiduunia vaikka pyytää vaan roikutetaan lyhyissä määräaikasissa. Jos pyytelee liikaa, loppuu työt kokonaan.
Jännä juttu.