Ongelmana liika märkyys ja kostuminen
Kostun tosi nopeasti kiihotuttuani ja olen monesti liian märkä. Voi sanoa, että lähes lotisen. Kaiken päälle ejakuloin aina vähänkin voimakkaammasta orgasmista. Voiko tilanteelle mitään? Asia vaivaa oikeesti.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:49"]
Mulla samaa ongelmaa oon normaalitilassa ns. aina valmis ja sit kun kiihotun (tosi helposti) valun kirjaimellisesti reisille mies tykkää vaikka seksi on tosi märkää aina.
[/quote]
Mieheni pitää tosi paljon märästä pillustani. Hän haluaa nuolla limani pois ja nuolee minulle orgasmin, hän haluaa naida minua takaapäin. Aikansa naituaan häneltä tulee spermaakin tulee tosipaljon, sen jälkeen hän kääntää minut ja laitaa pyllyn alle tyynyn ja aloittaa nuolemaan klitoristani. pidän siitä erittäin paljon, lopulta saan taas orgasmin ja ejakuloin hänen kasvoilleen. Hän jatkaa nuolemista ja minulta tulee kusisuihku. Silloin hän laittaa kätensä pilluuni ja nuolee taas lopulta saan useita orgasmeja enkä meinaa pysyä paikoillani. Tämmöistä seksiä harrastamme satunnaisesti etten väljene, otan aina mieheltäni suihin ja aivan loppuun asti. Ei todellakaan tarvitse käydä vieraissa N38
Mulla sama juttu, mutta en oo koskaan ajatellut sitä ongelmana, tai sitten te tosiaan valutte! Musta on ihanaa kun kostun niin helposti, oon sit sormettamassa, tyydyttämässä dildolla tai ihan saamassa kyrvän sissäni. Kun mies ekan kerran koittaa sormella niin poikkeuksetta äijätkin on ihan kiimassa vielä enemmän kun mun pillu on jo valmiiksi aina niin kostea. EI ikinä oo ongelmia sisäänpanossa, ja kun tulen, niin sit olen tietty vielä märempi...Mutta en sentään patjoa taida pilata :)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:06"]
Mulla sama juttu, mutta en oo koskaan ajatellut sitä ongelmana, tai sitten te tosiaan valutte! Musta on ihanaa kun kostun niin helposti, oon sit sormettamassa, tyydyttämässä dildolla tai ihan saamassa kyrvän sissäni. Kun mies ekan kerran koittaa sormella niin poikkeuksetta äijätkin on ihan kiimassa vielä enemmän kun mun pillu on jo valmiiksi aina niin kostea. EI ikinä oo ongelmia sisäänpanossa, ja kun tulen, niin sit olen tietty vielä märempi...Mutta en sentään patjoa taida pilata :)
[/quote]
Jos miehesi nuolee sinua ja kiihotut tarpeeksi niin ei ejakulaatiota voi estää tulee jos on tullakseen.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:55"]
Kostun tosi nopeasti kiihotuttuani ja olen monesti liian märkä. Voi sanoa, että lähes lotisen. Kaiken päälle ejakuloin aina vähänkin voimakkaammasta orgasmista. Voiko tilanteelle mitään? Asia vaivaa oikeesti.
[/quote]
Olisit onnellinen märkyydestäsi. Haluan aina nuolla naista jos pillu on puhdas, sinä olisit onneni täyttymys. Pidän pillulimasta, ja naidessa kuuluu lotinaa seon kun kirnuisi voita. Haluaisin juuri tuollaista naista.
Miksi ihmeessä valitat tuollaisesta, kuka mies nyt hiekkapillua haluaisi.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:44"]quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:49"]
Mieheni pitää tosi paljon märästä pillustani. Hän haluaa nuolla limani pois ja nuolee minulle orgasmin, hän haluaa naida minua takaapäin. Aikansa naituaan häneltä tulee spermaakin tulee tosipaljon, sen jälkeen hän kääntää minut ja laitaa pyllyn alle tyynyn ja aloittaa nuolemaan klitoristani. pidän siitä erittäin paljon, lopulta saan taas orgasmin ja ejakuloin hänen kasvoilleen. Hän jatkaa nuolemista ja minulta tulee kusisuihku. Silloin hän laittaa kätensä pilluuni ja nuolee taas lopulta saan useita orgasmeja enkä meinaa pysyä paikoillani. Tämmöistä seksiä harrastamme satunnaisesti etten väljene, otan aina mieheltäni suihin ja aivan loppuun asti. Ei todellakaan tarvitse käydä vieraissa N38
[/quote]
Onko oikeasti tuollaisia naisia olemassa? Olisi unelmien täyttymys jos tuollaisen löytäisi.
M49
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:44"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:49"]
Mulla samaa ongelmaa oon normaalitilassa ns. aina valmis ja sit kun kiihotun (tosi helposti) valun kirjaimellisesti reisille mies tykkää vaikka seksi on tosi märkää aina.
[/quote]
[/quote]
Minä kiihotuin ja olen aivan märkä. Onneksi minulla on dildo pääsempähän sen avulla orgasmiini. Ottakaapa oppia tuosta epäiliät n34
Sinun kannattaisi pikemminkin olla onnellinen ja iloinen fysiologiastasi.
Saisipa joskus oikein märkää kiimaista pillua, meidän akalla lähinnä siitä hiekkaa pillussa.
Tv.mies
googlaa... yksi ejakuloiva nainen laski varmaan 2 litraa nesteitä mun jousipatjalle... sellainen 20-30cm paksu... arvaa imeytyikö ne sinne syvälle asti, varmaan koko patja piloilla vttu. on se ongelma jos ejakuloi litratolkulla. monen sadan euron kustannukset per pano. ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:33"]
googlaa... yksi ejakuloiva nainen laski varmaan 2 litraa nesteitä mun jousipatjalle... sellainen 20-30cm paksu... arvaa imeytyikö ne sinne syvälle asti, varmaan koko patja piloilla vttu. on se ongelma jos ejakuloi litratolkulla. monen sadan euron kustannukset per pano. ei kiitos.
[/quote]
Pisut vai vesiripaskat?
Teillä kahdella, aloittajalla ja viimeisimmällä kommentoijalla on kullan arvoinen lahja. Miehet pitävät tälläisistä naisista, eikä teidän tarvitse huolehtia liukuvoiteista.
saattaahan tuo vaatia käytännön järjestelyjä, iso pyyhe alle tms, mutta olkaa onnellisia ominaisuudestanne.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:33"]
[/quote]
Kusta se oli...
tosimiehen suorapuheinen vastaus :D
Minäkin kostun helposti mutta se ei ole siunaus. Seksi ei tunnu miltään kun on liian märkä. :(