Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käyttäytyy mies näin?

Vierailija
30.10.2021 |

Ollaan oltu vuosia yhdessä ja nyt mies tuntuu muuttuneen. Arvostelee minua, ei kehu ja näkee minun sanovan hänestä asioita joita en ole sanonut, kuten syyttäväni.
Mies hakee riitaa ja kun en mene siihen mukaan niin jälleen sanoo että se on mielestäni hänen syytään. Hän ei i pysty lopettaa riitaa. Eikä seuraavanakaan päivänä helli yms. Nytkin on koko viikonlopun passiivinen ja "väsynyt".
Hänestä teen riitaa jos kysyn miksi on kireänä. Syyllistävää. Millainen hänen pitäisi olla?

Sanoin että ei tässä tarvitse kummankaan alkaa toista haukkua ja olla tyly jos seura ei kiinnosta. Eron voi ottaa ilman että ei jää mitään hyvää. Sekään ei riitä. Ehkä se vaan tahtoo ison riidan ja syyn lähteä, jatkuvat riidat... mutta olen alkanut tosi seesteiseksi ja mulla ei ole syytä lähteä. Ihmetyttää vaan miksi mies on tuollainen. Hänellä ei ole ketään toista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän kriisi? Mitä sanoo kun kerrot että erota voi jos ei seura enää kiinnosta? Onhan meitä ihan kaikenlaisia, ei toisen ihmisen pään sisälle voi katsoa. Joko kertoo mikä on, tai sitten ei kerro. Pääasia että sinulta kuulee, ihan rauhallisesti sanottuna, että jos ei kerro mikä on, niin sinä et halua jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla