Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Clamydia lähes 3kk! Apua

Vierailija
08.01.2015 |

Tuleeko kaikki lapsettomiksi clamydiasta? Minulla oli clamydia lähes 3 kuukautta! Apua kertokaa kuinka isot haittavaikutukset tälläisellä voi olla! En pystyisi elämään ajatuksen kanssa, että mies on tehnyt minusta mahdollisesti lapsettoman harrastettuaan seksiä jonkun huoran kanssa, tälläinen ajatus saa minut vajoamaan maan alle ikuisesti. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*klamydia

Vierailija
2/7 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että clamydia.. Vai oisko se ihan koolla kirjotettuna näin suomalaisittain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:56"]

Tuleeko kaikki lapsettomiksi clamydiasta? Minulla oli clamydia lähes 3 kuukautta! Apua kertokaa kuinka isot haittavaikutukset tälläisellä voi olla! En pystyisi elämään ajatuksen kanssa, että mies on tehnyt minusta mahdollisesti lapsettoman harrastettuaan seksiä jonkun huoran kanssa, tälläinen ajatus saa minut vajoamaan maan alle ikuisesti. 

[/quote] Mies jopa syytti minua tästä clamydiasta, vaikka en ikinä ollut pettänyt häntä. En ole enään kyseisen ihmisen kanssa yhdessä. Pettämisen voin ehkä antaa anteeksi, mutta en tälläistä kärsimystä

Vierailija
4/7 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät tule kaikki lapsettomuudesta kärs. Riippuu mitä tuhoa bakteeri hoitamattomana on aiheuttanut

Vierailija
5/7 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:57"]

[/quote] NO VOI JUMA ! Unohdettaisiinko se kirjoitusvirhe! -ap

Vierailija
6/7 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:56"]

[/quote] Mies jopa syytti minua tästä clamydiasta, vaikka en ikinä ollut pettänyt häntä. En ole enään kyseisen ihmisen kanssa yhdessä. Pettämisen voin ehkä antaa anteeksi, mutta en tälläistä kärsimystä
[/quote]

Kävitkö testeissä sitten aiemmin? Ettet ole oireettomana sitä sairastellut pidempään?

Vierailija
7/7 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:57"]

[/quote] NO VOI JUMA ! Unohdettaisiinko se kirjoitusvirhe! -ap

[/quote] ahahahahahahahhhhhhhhhh EN OLE SUOMALAINEN HV JA PAINUKAA VITTUUN . minäpä taidan sekarotuisena painua helvettiin täältä  koko sivustolta. clamydia tai klamydia. Itse sen ajattelin englanniksi. hyvää elämää teille