olen 5 lapsen yh ja peeaa.
Kommentit (13)
Joo laita tilinumero tänne niin alkaa rahaa ilmestymään tilille. Mene sossuun, kelaan ja hae töitä. Kuluta vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 13:12"]Mistäköhän sitä rahaa saisi?
[/quote]
Mä oon kuullut että töitä tekemällä.
Mö kanssa 3 lapsen yh. Töissä käyn ja rahaa jää reissuunkin ja muuhun mukavaan. Toisin silloin kun olin miehen kanssa, joka myös joi, pelasi, osti kaikkea typerää.
Kerro ensin paljonko rahaa tulee ja mihin Se menee?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 13:12"]
Mistäköhän sitä rahaa saisi?
[/quote]
Töistä kai sitä useesti...
Kummallista, kun mullakin on se tilanne että on älyttömän paljon rahaa käytettävänä kun on yh, kun ei enää ole sitä rahasyöppönarsistimiestä nurkissa pyörimässä. Ei tarvii rahottaa enää sen pilvenpolttoa ja älyttömiä projekteja ja baareissa pyörimistä. Rahaa riittää vaikka mihin.
Uskomatonta, missä kaikki köyhyyttä valittavat yksinhuoltajat ovat?
Olen niin yllättynyt, no joo en ole. Hyvä ihme, että pitää niitä lapsia tehtailla eikä huolta huomisesta ennen kuin on tili tyhjänä ja lompakossa jäljellä euro ja paidasta irronnut nappi.
Olisit heittänyt lastit suihkussa, ihan itseksesi. Ei olis totakaan ongelmaa.
Öö, mä olen viiden lapsen yyhoo, ja ikinä ei ole ollut näin paljon rahaa käytettävissä... Ihanaa. Siis enää ei tarvi lasten lisäksi elättää miestä joka joi, poltti ja teki typeriä ostoksia. Käyn töissä, maksan laskut, ja lainan ja on kiva kun tilille jää rahaa.