Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo kysyi millon se halogeeni on? :D

Vierailija
30.10.2021 |

Tarkoitti halloweeniä. On naurettu pitkin päivää "halogeenille"

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista nauraa toisen vahingolle, aika kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
2/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille halogeenikurpitsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas äiti moitti ruoan haaskausta kun kurpitsasta otetaan sisältö pois ja heitetään menemään,  leikataan siihen kurpitsaan naama ja laitetaan sisälle kynttilä. Ihan ymmärrettävä reaktio häneltä, hän syntyi sota-aikana jolloin oli ruoasta pulaa ja ei varmasti ollut ruokaa heitettäväksi pois. Siksi hänestä on yhä vaikea heittää ruokaa pois vaikka se olisi jo vähän pilaantunutta tai alkamassa pilantuumaan. Mieluummin hän vaikka sitten syö sen ruoan joka on jo pilaantumaisillaan vaikka siihen sisältyy riski, että tulee mahakipuja ja / tai ripuli.

Vierailija
4/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijänkin mummo kysy kerran, joko ollaa menossa kukkia ostamaan sinne  Petagoniin?Kyseessä oli kukkatalo Plantage. Naurua riitti pitkäksi aikaa, myös mummulle itsellee kun huomasi mitä tuli sanoneeksi.

Vierailija
5/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas äiti moitti ruoan haaskausta kun kurpitsasta otetaan sisältö pois ja heitetään menemään,  leikataan siihen kurpitsaan naama ja laitetaan sisälle kynttilä. Ihan ymmärrettävä reaktio häneltä, hän syntyi sota-aikana jolloin oli ruoasta pulaa ja ei varmasti ollut ruokaa heitettäväksi pois. Siksi hänestä on yhä vaikea heittää ruokaa pois vaikka se olisi jo vähän pilaantunutta tai alkamassa pilantuumaan. Mieluummin hän vaikka sitten syö sen ruoan joka on jo pilaantumaisillaan vaikka siihen sisältyy riski, että tulee mahakipuja ja / tai ripuli.

No mutta miksi se sisältö pitää heittää pois? Meillä leivottiin kurpitsapiirakkaa ja paahdettiin siemenet. Osa siemenistä myös leivottiin samantien leipään. Hyvää oli.

Vierailija
6/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää kurpitsan mausta niin en osta niitä. 

Vierailija
7/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta miksi se sisältö pitää heittää pois? Meillä leivottiin kurpitsapiirakkaa ja paahdettiin siemenet. Osa siemenistä myös leivottiin samantien leipään. Hyvää oli.

Minun äitini ei selvästikään tiedä sitä, että se sisältö voidaan käyttää. Ainakaan en muista, että hän olisi koskaan ostanut tai käyttänyt kurpitsaa ruoanvalmistuksessa.

Vierailija
8/11 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini kertoi kaikille muille perheenjäsenille, että lensin mieheni kanssa Iziballe lomalle.

Vierailija
9/11 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni, tohtorismies, luuli nelikymmpiseksi asti että jäätelö on jäätölöä.

Vierailija
10/11 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mummo ei ole vielä hoitokodissa, niin äkkiä sinne.

Vierailija
11/11 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sitten mummon lausahdukset kaupan kassajonossa vai oliko se mies sittenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi