Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnustin vahingossa kolarin katsastomattamalla autolla

Vierailija
08.01.2015 |

Eikä syy sittenkään ollut minun! Vasemmalta tullut mummeli törmäsi autooni. Menimme sitten sivummalle katsomaan tilannetta. Ihmettelin miten näin kävi. Hän osoitti, että minulla oli kolmio, niinkuin olikin. Vaihdoimme yhteystietoja että minä maksan. Hetken kuluttua tajusin, että hänelläkin oli kolmio ja vielä änkesi vasemmalta. Nyt silti vaatii useita tonneja autonsa korjaukseta tai ilmoittaa poliiseille. Kyseessä mun Ford mondeo ja mummelin Opel vectra.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsastamattomalla autolla ajaessasi joudut maksumieheksi joka tapauksessa-omasta pussistasi.

Voit yrittää sen vastapuolen kanssa neuvotella kohtuullisemmasta summasta. Poliisi kun saa tietää lätkäsee sulle sakon katsastamattomalla ajamisesta ja onko verot ja vakuutus maksettu? Jos ei, niin näistäkin tulee sitten useempi satku lisälaskua.

Vierailija
2/4 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, tyhmyydestä sakotetaan. 

Miksi autoasi ei oltu katsastettu? Miksi ajoit sillä, vaikka se ei ollut liikennekelpoinen?

Tiesithän myös, että itseään ei tarvitse ilmiantaa, eli ei tarvitse jäädä kolaripaikalle ihmettelemään... http://www.iltalehti.fi/autot/2014092618697537_au.shtml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt mummelilta eikö tiennyt omasta kolmiostaan. Jos autosi on katsastamaton, mutta sen ei voi katsoa myötävaikuttaneen kolariin, saat siitä sakot ja muut rangaistukset. Kolari kuitenkin käsitellään omanaan. Jos mummeli kiristää katsastamattomalla autolla, jättäisin sen toisarvoiseen asemaan, ehkä mainiten sen tilanteen tutkivalle poliisille. En tiedä, miten vakuutukset kuitenkaan suhtautuvat katsastamattomuuteen. Saattaa olla, että saat varautua oikeuteen ja ehkä hänen vahinkonsa jäävät hänelle.

Vierailija
4/4 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsastomaton :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi