Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolla ystävää.

Vierailija
08.01.2015 |

Niin, tilanne on sellainen että minulla ei ole yhtään ystäviä. Ja täytin juuri 18, eli elämä on vielä edessä. Turhauttaa ja ahdistaa jo nyt, että miten tulen pärjäämään. Tuleeko elämäni olemaan vain opiskelua ja töissäkäyntiä? Pelkkä ajatuskin saa minut hyvin surulliseksi.
Oisko täällä jotain muita yksinäisiä, joilla ois jotain ideoita että miten pidän elämäni elämisen arvoisena? Miten voin pitää hauskaa ja tehdä jotain kivaa yksin?
Onko niiden ystävien saaminen enää tässä iässä mahdollista?
Poikaystävä kyllä löytyy, mutta hänellä on omat kaverit, työ ja harrastus. Ja sanomattakin selvää ettemme voi olla toistemme seurassa koko ajan tai niin usein että saisin ns. sosiaalisen kansskäymisen "tyydytyksen".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma vähän yli vuosi sitten kun muutin uuteen kaupunkiin, ikää oli 19, tosin menin uuteen kouluun ja vaikka ei heti alettu luokkatovereiden kanssa hengaamaan niin kyllä meistä kavereita on tullu joiden kans voi lähteä viettään iltaa tai leffaan jne eli uusien kavereiden saaminen on mahdollista!:) lisäksi oon oppinu olemaan onnellinen ihan yksinki, voi käydä rauhassa sellasella lenkillä kuin haluaa tai kattoa sen vähän kummallisen elokuvan jota muut ei halua nähä. Siitä huolimatta paras tapa saada kavereita on yksinkertaisesti lähteä ulos tuonne ihan oikeaan maailmaan, kyllä ne sieltä jotain tulee:)

Vierailija
2/5 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias ei ole liian vanha löytämää ystäviä. Itse olen 27 ja löydän niitä koko ajan lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntaudu ulospäin. Löydät kyllä ystäviä! Itse olen 46 ja vielä tälläkin iällä olen ystävystynyt. :) harjoittele rohkeaksi: hakeudu tekemään juuri sitä mitä haluaisit mutta et aivan uskalla, niiden ihmisten luo joiden seurassa haluat viettää aikaa, joita kiinnostavat samat asiat kuin sinua.

Vierailija
4/5 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin täytän kohta 18 ja ystävät huvenneet kahteen. En osaa näitä juttuja, olen myös erittäin huono sosiaalisissa tilanteissa joten pelottaa hieman miten käy D:

Vierailija
5/5 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40v ja huomasin 2 kymppisenä etten ole käläkälä tyyppiä eli kaverit jäi. Nyt olen yli 40 ja vieläkään ei yhtään ystävää (miesystävääni en ajattele ystävänä hän on niin mies...) En kaipaakkaan ystäviä vaan olen tottunut yksin harrastamaan ja ajattelemaan. Huvin vapauttavaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä