Olen työtön ja lähden matkalle
Kommentit (13)
Hyvää matkaa. Saahan sitä mennä viikoksi vai oliko se pariksi ja jos töitä hakemaan, niin peräti 3 kk. Menetkö turistimatkalle vai työnhakumatkalle?
Minä raavin selkänahastani huomennakin töiden merkeissä liian korkeaa veroa, jotta pääset jatkossakin matkalle. Olisi kyllä kiva jos osallistuisit talkoisiin sinäkin ja säästäisit sen verran, että hankkisit vain pelkän menolipun. Hyvää matkaa!
painu vittuun mielikuvitus ulkomaan matkan kanssa nolo pelle
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:47"]
Minä raavin selkänahastani huomennakin töiden merkeissä liian korkeaa veroa, jotta pääset jatkossakin matkalle. Olisi kyllä kiva jos osallistuisit talkoisiin sinäkin ja säästäisit sen verran, että hankkisit vain pelkän menolipun. Hyvää matkaa!
[/quote]
Ihan näin ohiksena (ja tuottavaa työtätekevänä, yksityissektorilla) ulkopuolisena, missä ap:n viestissä lukee, ettei hän olisi koskaan maksanut veroja tai tehnyt töitä? Moni työtön on elämänsä aikana maksanut veroja melko paljon, jotkut ovat olleet työelämässä kauemmin kuin arvostelijoillaan on edes ikää.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:52"]painu vittuun mielikuvitus ulkomaan matkan kanssa nolo pelle
[/quote]
Kielipoliisista päivää. Mene hus nukkumaan kiukku pois niin ei tarvi äkäillä ja osaat ehkä yhdyssanatkin herättyäsi.
Mäkin oon työtön ja lähen ens kuussa Australiaan. Tosin omilla rahoilla ja duunia aion siellä tehdä, kun ei täällä huvita.
Siitä vaan jos talous antaa myöten. Nykyäänhän saa työtönkin matkustaa kun on internetit ja muut tavat tavoittaa.
Minäkin työttömyysvuosina tein useamman pitkän reppureissun eripuolille kaakkois-aasiaa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:52"]painu vittuun mielikuvitus ulkomaan matkan kanssa nolo pelle
[/quote]
Kielipoliisista päivää. Mene hus nukkumaan kiukku pois niin ei tarvi äkäillä ja osaat ehkä yhdyssanatkin herättyäsi.
[/quote]
*tarvitse. voi tätä ironiaa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:52"]painu vittuun mielikuvitus ulkomaan matkan kanssa nolo pelle
[/quote]
[/quote]
*tarvitse. voi tätä ironiaa.
[/quote]
Kielipoliisi puhuu kato murteella. Ei toi lauseen sanajärjestyskään mistään Kielenhuollon Kivijalasta ollu.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:47"]Minä raavin selkänahastani huomennakin töiden merkeissä liian korkeaa veroa, jotta pääset jatkossakin matkalle. Olisi kyllä kiva jos osallistuisit talkoisiin sinäkin ja säästäisit sen verran, että hankkisit vain pelkän menolipun. Hyvää matkaa!
[/quote]
Onnea vaan ja työniloa. Rahat on säästetty osa-aikatöistä, valmistujais- ja synttärirahoista.
Hyvää matkaa, nauti ja jätä kateellisten ja katkerien kommentit omaan arvoonsa. :-) Ei työttömänäkään tarvitse heittäytyä uhriksi, sen ajan voi käyttää myös itsensä lataamiseen niin jaksaa sitten taas painaa kun uusi työpaikka löytyy!
Minne menet?