Jesh, kohta koronapassilla ravintolaan syömään ja juopottelemaan.
...toivottavasti löytyy äkkiä ravintola joka tätä vaatii. En meinaa mennä mihinkään korona pesäkkeisiin ja sellaisiin baareihin missä tulee pilkku klo 21:00
Kommentit (12)
Minulla myös taksi yöelämään ennakkotilattuna klo 18:30. Pitää alkaa ekaa kertaan yli vuoteen tälläytymään oikein kunnolla.
Mullakin on passi, sen jälkeen sairastuin mulla kun pääsen passilla sisään niin menen, passihan kuulemma suojaa koronalta. Muutamassa baarissa ajattelin käydä yskimassä.
katsele onko demareita ravintolassa voit päästä sateenkaari rantaan jatkoille joista ei juotavat lopu ilmainen aamupala tarjoilukin taas pelaa. tosin kirjoittavat pakollisen jäsen kirjan sen voit heittää sinne saunan pesään.
Kotona hyvin viihdyn ei ongelmaa. Koronapassia en tule tarvitsemaan. Rokotetta en ole ottanut enkä ota myöhemminkään. Baareihin ja ravintoloihin ei tarvis mennä. Joten NO PROBLEM.
Joskus tollanen hyvesignalointi on vähän lapsellista. Mutta kyllä sen ymmärtää. Ennen vanhaanki oli mustanaamion alajaostoja, niil tais olla kaiken maailman sertifikaattejakin. Muista tilata maito.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on passi, sen jälkeen sairastuin mulla kun pääsen passilla sisään niin menen, passihan kuulemma suojaa koronalta. Muutamassa baarissa ajattelin käydä yskimassä.
Onneksi passi estää jatkotartunnat, joten tervetuloa.
Huonoa on luotto rokotteiden tehoon. 😂
Mulle elämän arvoksi ei riitä, että syön ja ryyppään ja konttaan kotiin. Joten pidä se pikkuruinen passisi (toivottavasti se ei toimi kun rehvastellen sitä näytät, tai muuten vain akku lopussa).
Vierailija kirjoitti:
Mulle elämän arvoksi ei riitä, että syön ja ryyppään ja konttaan kotiin. Joten pidä se pikkuruinen passisi (toivottavasti se ei toimi kun rehvastellen sitä näytät, tai muuten vain akku lopussa).
En kontannut, käytiin neljässä eri ravintolassa joista yhdessä syötiin hyvin 😁 Kaikissa paikoissa vaadittiin koronapassi. Lisäaikaa tuli kun kelloja käännettiin.
Vierailija kirjoitti:
t. rokottamaton rölli
Ei ole kyllä tullut kuppiloissa istuttua vuosikausiin, mutta nyt voisi lähteä, kun on tuo passi. Pitää alkaa tutkia, miten saan sen puhelimeen. Hääpäivä tulossa, siinä olisi hyvä syy. Miten yleistä on tuo passin vaatiminen? Mites esim. kylpylät?
Netistä löytyi monta, joten taitaapi passittomat viettää koti-iltaa vaikka eivät tahtoisikaan 😭